Hvor mange blev ...gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. september 2011

freiasmor

hurtigt efter en spontan abort??? i hurtigt mener jeg ... 1 måned efter sa'en ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

L.J.L

LookAtThat skriver:

hurtigt efter en spontan abort??? i hurtigt mener jeg ... 1 måned efter sa'en ??

jeg blev gravid ca en mdr efter jeg aborterede.

Anmeld

22. september 2011

freiasmor

L.J.L skriver:

jeg blev gravid ca en mdr efter jeg aborterede.

Havde du fået noget at vide hos lægen i form af at der minimum sku gå 2 måneder ??

Anmeld

22. september 2011

L.J.L

LookAtThat skriver:

Havde du fået noget at vide hos lægen i form af at der minimum sku gå 2 måneder ??

Ja hospitalet rådede mig til at vente med at have sex til jeg havde haft den første mens efter aborten. Men min læge sagde at det ikke gjorde noget hvis vi ikke ville vente for alt så fint ud dernede da jeg var til tjek efterflg.

Grunden til de anbefaler at man venter til mens, er fordi man så har nemmere ved at fastsætte en termin. Jeg nåede ikke at have mens inden jeg blev gravid igen, så jeg fik en gratis scanning for at fastsætte terminen, og samtidig kunne vi jo så se at alt var som det skulle være

Anmeld

22. september 2011

freiasmor

Ja hospitalet rådede mig til at vente med at have sex til jeg havde haft den første mens efter aborten. Men min læge sagde at det ikke gjorde noget hvis vi ikke ville vente for alt så fint ud dernede da jeg var til tjek efterflg.

Grunden til de anbefaler at man venter til mens, er fordi man så har nemmere ved at fastsætte en termin. Jeg nåede ikke at have mens inden jeg blev gravid igen, så jeg fik en gratis scanning for at fastsætte terminen, og samtidig kunne vi jo så se at alt var som det skulle være

hvor dejligt, lægen har os haft tjekket mig dernede, og har sagt god for at vi kan gå igang.

har først test dag den 30... det passede med at jeg havde en sa den 30.08.11 hvor min mens os sku komme så det som sådan nok ikke blevet rykket ...

Anmeld

22. september 2011

Muhmi

Det gjorde jeg.... Ved der er mange andre der gjorde også

Anmeld

23. september 2011

Linda-M

Også mig

Jeg havde en SA omkring d. 31. juli og er nu gravid igen. Jeg skulle gå ind i uge 7 nu her. Jeg får også en scanning, så de kan se hvor langt jeg er henneog at alt er som det skal være, tror det bliver i næste uge.

Jeg har biiiig time kvalme denne gang og kaster op jeg ved godt det ikke er en garanti for at det lykkedes hele vejen, men jeg tror det er et tegn på en lille spire der bare vil  

Anmeld

24. september 2011

little-boy

jeg blev gravid 2 måneder efter en spontan abort

Anmeld

24. september 2011

Polarpigen

Jeg blev gravid i første hug efter SA'en. Og i dag er jeg 14+0. 

Anmeld

25. september 2011

Sof

Nu havde jeg ikke en SA, men en MA og fik så en udskrabning. Men jeg fik min mens efter udskrabningen og blev derefter gravid i første forsøg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.