2. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Vivian87

Var så nervøs for det her lægebesøg! Var meget overvægtig inden jeg blev gravid, så har fået at vide at jeg kun må tage 5-9 kg på, og vægten siger allerede +7 kg men der var slet ingen grund til bekymring, for lægen nævnte slet ikke min vægt og alt andet så bare såå fint ud, normalt blodtryk, normal hjertelyd, normal størrelse livmor så skal jeg bare ha bestilt tid til glykose belastning og skal til min 2. jordemor undersøgelse om 2 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Jakob'sMor

Vivian87 skriver:

Var så nervøs for det her lægebesøg! Var meget overvægtig inden jeg blev gravid, så har fået at vide at jeg kun må tage 5-9 kg på, og vægten siger allerede +7 kg men der var slet ingen grund til bekymring, for lægen nævnte slet ikke min vægt og alt andet så bare såå fint ud, normalt blodtryk, normal hjertelyd, normal størrelse livmor så skal jeg bare ha bestilt tid til glykose belastning og skal til min 2. jordemor undersøgelse om 2 uger

Det var da dejligt. Skønt at er vel med dig og baby

Anmeld

22. september 2011

BABYPIGEnr4

Vivian87 skriver:

Jeg vejede 10 kg. over idealvægten, da jeg blev gravid. Har fået svangerskabssukkersyge. Det eneste gode ved det er, at jeg ikke har taget på i 2 mdr.

Baby'este hilsner fra Helle (35+2)

Anmeld

22. september 2011

Miss P

Hvor er det dejligt at høre at det kun ser rigtigt gost ud..

Det kan da heller ikke gøre andet søtte

Var det ikke bare dejligt at høre hjertelyden igen?

Jeg syntes det er det mest fantastiske

Utroligt at tænke på at i slutningen af uge 26, så har barnet 81 % chance for at overleve.. Det er sku da utroligt hva.

Syntes det er dejligt betrykkende at tænke på.

Knuss´r

Anmeld

22. september 2011

Vivian87

Miss Misho skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det kun ser rigtigt gost ud..

Det kan da heller ikke gøre andet søtte

Var det ikke bare dejligt at høre hjertelyden igen?

Jeg syntes det er det mest fantastiske

Utroligt at tænke på at i slutningen af uge 26, så har barnet 81 % chance for at overleve.. Det er sku da utroligt hva.

Syntes det er dejligt betrykkende at tænke på.

Knuss´r

Jo det var fantastisk at høre men jeg kan også blive helt hypnotiseret ved at mærke hende møfle rundt derinde Ja, jeg sys det er vildt at tænke på at jeg har termin om 14,5 uge på trods af at jeg sys tiden går langsomt så er det jo faktisk ikke frygteligt længe

Anmeld

22. september 2011

Vivian87

BABYPIGEnr4 skriver:

Jeg vejede 10 kg. over idealvægten, da jeg blev gravid. Har fået svangerskabssukkersyge. Det eneste gode ved det er, at jeg ikke har taget på i 2 mdr.

Baby'este hilsner fra Helle (35+2)

Jeg vejede 40 kg over min idealvægt da jeg blev gravid, så der er også en risiko for graviditets sukkersyge, men indtil nu ser alt i hvert fald fint ud

Anmeld

22. september 2011

Miss P

Tiden skal nok komme før vi aner det..

Næste måned begynder butikkerne t pynte op til jul...

Jaeehhh det skal nok gå stærkt

Det blir den bedste gave ever

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.