Hvad skal de have i Julegave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. september 2011

An&Jo

jaja, jeg er tidligt ude, men vil gerne snart til at begynde på julegaverne, så det hele ikke lige ligger i den samme måned.. og nu kommer børnepengene jo i næste måned så det var en oplagt mulighed at få købt nogen der..

Men hvad giver man en dreng der til den tid er 20mdr i julegave??
Jeg er ikke meget for at give ham tøj, for det køber jeg så meget af i forvejen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Camillakn

Duplo

Ellers er der jo os alle mulige slags hoppedyr, cykler til den alder osv. 
En indendørs gynge til hans værelse, et legekøkken ved ik helt om det er lidt for tidligt med det? Men det var lige nogle ideer herfra i hvert fald

Vi begynder os på julegaver nu her til familien, ellers er det godt nok mange penge man skal bruge på en gang syntes vi. Så syntes da slet ik du er tidligt ude  

Anmeld

22. september 2011

An&Jo

Camillakn skriver:

Duplo

Ellers er der jo os alle mulige slags hoppedyr, cykler til den alder osv. 
En indendørs gynge til hans værelse, et legekøkken ved ik helt om det er lidt for tidligt med det? Men det var lige nogle ideer herfra i hvert fald

Vi begynder os på julegaver nu her til familien, ellers er det godt nok mange penge man skal bruge på en gang syntes vi. Så syntes da slet ik du er tidligt ude  

legekøkken har han, og han elsker det simpelthen..

Kunne jo selvfølgelig købe nogle flere tumledyr til samlingen, men synes bare godt han må få mere end bare en gave..

en gynge har vi ikke plads til lige nu, værelset er ikke særlig stort nemlig..

dejligt jeg ikke er den eneste der går igang nu her..

Anmeld

22. september 2011

Camillakn

An&Jo skriver:

legekøkken har han, og han elsker det simpelthen..

Kunne jo selvfølgelig købe nogle flere tumledyr til samlingen, men synes bare godt han må få mere end bare en gave..

en gynge har vi ikke plads til lige nu, værelset er ikke særlig stort nemlig..

dejligt jeg ikke er den eneste der går igang nu her..

Hvad med noget mere udstyr til hans legekøkken, gryder, pander osv. Man kan jo få så meget. Og selv om han måske har lidt af det i forvejen er nyt altid sjovere

Anmeld

22. september 2011

L.J.L

An&Jo skriver:

jaja, jeg er tidligt ude, men vil gerne snart til at begynde på julegaverne, så det hele ikke lige ligger i den samme måned.. og nu kommer børnepengene jo i næste måned så det var en oplagt mulighed at få købt nogen der..

Jeg er ikke meget for at give ham tøj, for det køber jeg så meget af i forvejen..

Altså vi skal give vores dreng et mini værksted "black & decker" i hans 2 års gave, for han elsker nemlig det hans fætter har, og det er så smart for der kan købes en hel masse dele til, såsom skruemaskine, skruetrækker, sav etc. så dem kan man jo ønske sig af de andre familiemedlemmer

ellers:

-billedbøger (det kan man ikke få nok af herhjemme )

-plus plus klodser

-magic bricks

-tegnebøger/farver

-brio tog

Anmeld

22. september 2011

Benjamins'mor

Jeg kigger lige med her, min søn er 1 år til jul, og ved simpelthen ikke hvad jeg kan give ham. 

Anmeld

22. september 2011

Anne85

Alt i duplo - var et hit ved min søn dengang og er nu ved min datter. En værktøjsbænk. En lille cykel (min datter fik en til sin fødselsdag og hun friller rundt på den konstant) :-)

Anmeld

22. september 2011

helle85

An&Jo skriver:

en puky løbecykel de er dyre men pengene er godt givet ud. min datter var 3,5 da hun kunne holde balancen på en almindelig cykel. http://cykelbutikken.eu/product.asp?product=3298

duplo

eller sådan en her http://www.br.dk/Brands/PLAY2LEARN/PLAY2LEARN%20rundt%20og%20rundt-garage.aspx?id=616259

Anmeld

22. september 2011

An&Jo

Camillakn skriver:

Hvad med noget mere udstyr til hans legekøkken, gryder, pander osv. Man kan jo få så meget. Og selv om han måske har lidt af det i forvejen er nyt altid sjovere

nogle gryder til ville være en god ide..

Anmeld

22. september 2011

An&Jo

L.J.L skriver:

Altså vi skal give vores dreng et mini værksted "black & decker" i hans 2 års gave, for han elsker nemlig det hans fætter har, og det er så smart for der kan købes en hel masse dele til, såsom skruemaskine, skruetrækker, sav etc. så dem kan man jo ønske sig af de andre familiemedlemmer

ellers:

-billedbøger (det kan man ikke få nok af herhjemme )

-plus plus klodser

-magic bricks

-tegnebøger/farver

-brio tog

hvad er plus plus klodser og magic bricks for noget??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.