Hvad fanden sker der?? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

mortilfreja

1012lmp skriver:

Sender der et kæmpe kram og en masse krydsede fingre...

Men samtidig må jeg sige at det derfor er så farligt at teste inden man er gået et par dage over tid, fordi man bliver så forfærdelig skuffet... men har engang læst at kvindet i gennemsnit har 20 biokemiske graviditeter igennem et liv. Det er jo ikke unormalt at ægget bliver befrugtet men ikke sætter sig fast... Igen derfor man skal vente...

Men ønsker dig alt det bedste.

Har ikke testet før tid er 4+2 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

1012lmp

mortilfreja skriver:

Har ikke testet før tid er 4+2 i dag

Årh for helved... men tænker tit på det når folk tester før tid for hold op hvor må det være den største skuffelse EVER... Er virkelig ked af det på dine vegne...

Men håber inderligt at det er som det var ved mig (bare en lille blødning idet ægget sætter sig fast i livmoderen)

Anmeld

22. september 2011

mortilfreja

1012lmp skriver:

Årh for helved... men tænker tit på det når folk tester før tid for hold op hvor må det være den største skuffelse EVER... Er virkelig ked af det på dine vegne...

Men håber inderligt at det er som det var ved mig (bare en lille blødning idet ægget sætter sig fast i livmoderen)

Hvis det først er ved at sætte sig fast nu så ville jeg jo ikke kunne teste positiv i morges.. Det niver i min venstre side men har ingen mens smerter

Anmeld

22. september 2011

1012lmp

mortilfreja skriver:

Hvis det først er ved at sætte sig fast nu så ville jeg jo ikke kunne teste positiv i morges.. Det niver i min venstre side men har ingen mens smerter

Jo det kunne du altså sagtens... hvis du ikke har haft ÆL som du tror... Jeg har 2 gange testet positiv 3+ noget.

Anmeld

22. september 2011

Frejasen

mortilfreja skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre hver gang..???  Er totalt ødelagt..

Testede positiv til morgen og nu hvor jeg skulle tisse så var papiret lyserødt

Magter fandme ik flere biokemiske graviditeter

Kære du.

Jeg havde også lysserødt toiletpapir i min første graviditet og senere også en blødning, men sidder alligevel idag med en dejlig lille pige. Håber det samme er tilfældet for dig. Men det lyder som om det også startede sådan her for dig de to andre gange?

Hvis det skulle ske en treidje gang får du tilbudt undersøgelser og bliver fulgt nøje, så vidt jeg er orinteret.

Håber den er der

Anmeld

23. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Åhhh hvad er nu det for noget??  Håber virkelig det blot er lidt gammelt blod, og ikke en BIO.

Sender en masse krammer og krydsede fingre herfra! 

Anmeld

23. september 2011

mortilfreja

Frejasen skriver:

Kære du.

Jeg havde også lysserødt toiletpapir i min første graviditet og senere også en blødning, men sidder alligevel idag med en dejlig lille pige. Håber det samme er tilfældet for dig. Men det lyder som om det også startede sådan her for dig de to andre gange?

Hvis det skulle ske en treidje gang får du tilbudt undersøgelser og bliver fulgt nøje, så vidt jeg er orinteret.

Håber den er der

Det var ikke bare lyserødt.. Har blødt meget nu

Anmeld

23. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mortilfreja skriver:

Det var ikke bare lyserødt.. Har blødt meget nu

HVOR ER DET LATTERLIGT!!!  Utroligt det skal ske igen. Verden er bare død uretfærdig. ÆV!!! 

Anmeld

23. september 2011

Anette&Sophia

mortilfreja skriver:

Hvordan kan det lade sig gøre hver gang..???  Er totalt ødelagt..

Testede positiv til morgen og nu hvor jeg skulle tisse så var papiret lyserødt

Magter fandme ik flere biokemiske graviditeter

jeg har også blødt i starten af min graviditet, og lille fisen er der endnu :-) det behøver ikke atid at være negativt, men kan komme når mens skulle have været der, eller også hvis man ikke slapper af.
du får en beroligende krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.