Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1012lmp skriver: Sender der et kæmpe kram og en masse krydsede fingre... Men samtidig må jeg sige at det derfor er så farligt at teste inden man er gået et par dage over tid, fordi man bliver så forfærdelig skuffet... men har engang læst at kvindet i gennemsnit har 20 biokemiske graviditeter igennem et liv. Det er jo ikke unormalt at ægget bliver befrugtet men ikke sætter sig fast... Igen derfor man skal vente... Men ønsker dig alt det bedste.
Sender der et kæmpe kram og en masse krydsede fingre...
Men samtidig må jeg sige at det derfor er så farligt at teste inden man er gået et par dage over tid, fordi man bliver så forfærdelig skuffet... men har engang læst at kvindet i gennemsnit har 20 biokemiske graviditeter igennem et liv. Det er jo ikke unormalt at ægget bliver befrugtet men ikke sætter sig fast... Igen derfor man skal vente...
Men ønsker dig alt det bedste.
Har ikke testet før tid er 4+2 i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mortilfreja skriver: Har ikke testet før tid er 4+2 i dag
Årh for helved... men tænker tit på det når folk tester før tid for hold op hvor må det være den største skuffelse EVER... Er virkelig ked af det på dine vegne...
Men håber inderligt at det er som det var ved mig (bare en lille blødning idet ægget sætter sig fast i livmoderen)
1012lmp skriver: Årh for helved... men tænker tit på det når folk tester før tid for hold op hvor må det være den største skuffelse EVER... Er virkelig ked af det på dine vegne... Men håber inderligt at det er som det var ved mig (bare en lille blødning idet ægget sætter sig fast i livmoderen)
Hvis det først er ved at sætte sig fast nu så ville jeg jo ikke kunne teste positiv i morges.. Det niver i min venstre side men har ingen mens smerter
mortilfreja skriver: Hvis det først er ved at sætte sig fast nu så ville jeg jo ikke kunne teste positiv i morges.. Det niver i min venstre side men har ingen mens smerter
Jo det kunne du altså sagtens... hvis du ikke har haft ÆL som du tror... Jeg har 2 gange testet positiv 3+ noget.
mortilfreja skriver: Hvordan kan det lade sig gøre hver gang..??? Er totalt ødelagt.. Testede positiv til morgen og nu hvor jeg skulle tisse så var papiret lyserødt Magter fandme ik flere biokemiske graviditeter
Hvordan kan det lade sig gøre hver gang..??? Er totalt ødelagt..
Testede positiv til morgen og nu hvor jeg skulle tisse så var papiret lyserødt
Magter fandme ik flere biokemiske graviditeter
Kære du.
Jeg havde også lysserødt toiletpapir i min første graviditet og senere også en blødning, men sidder alligevel idag med en dejlig lille pige. Håber det samme er tilfældet for dig. Men det lyder som om det også startede sådan her for dig de to andre gange?
Hvis det skulle ske en treidje gang får du tilbudt undersøgelser og bliver fulgt nøje, så vidt jeg er orinteret.
Håber den er der
Åhhh hvad er nu det for noget?? Håber virkelig det blot er lidt gammelt blod, og ikke en BIO.
Sender en masse krammer og krydsede fingre herfra!
Frejasen skriver: Kære du. Jeg havde også lysserødt toiletpapir i min første graviditet og senere også en blødning, men sidder alligevel idag med en dejlig lille pige. Håber det samme er tilfældet for dig. Men det lyder som om det også startede sådan her for dig de to andre gange? Hvis det skulle ske en treidje gang får du tilbudt undersøgelser og bliver fulgt nøje, så vidt jeg er orinteret. Håber den er der
Det var ikke bare lyserødt.. Har blødt meget nu
mortilfreja skriver: Det var ikke bare lyserødt.. Har blødt meget nu
HVOR ER DET LATTERLIGT!!! Utroligt det skal ske igen. Verden er bare død uretfærdig. ÆV!!!
jeg har også blødt i starten af min graviditet, og lille fisen er der endnu :-) det behøver ikke atid at være negativt, men kan komme når mens skulle have været der, eller også hvis man ikke slapper af. du får en beroligende krammer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128