Ligament smerter ?? hvordan föles de.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2011

louisekanayo

Hej alle ja som overskriften lyder, hvordan föles de ligamentsmerter der maa väre forskellige grader osv,

spörg egentlig fordi at i gaar aftes begyndte det at stramme helt vildt i min ene side og saa hvis jeg trykkede lidt paa min mave saa fik jeg närmest stöd hele vejen op til ribben, jeg var vildt bange jeg er kun 7+2 henne i min graviditet, derudover er det begyndt at spände igen her til morgen i samme side men ikke saa slemt som igar men det gör mig helt vildt nervös, det gör ikke ondt men det er meget ubehageligt maaske lidt ligesom hvis man trykker paa et blaat märke !!

haaber der er nogen der ved hvad jeg snakker om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

babymus77

Tror de kan føles forskelligt, men dengang jeg sidst havde var netop som du beskriver:-) i siderne!!! Jeg fandt hurtig ud af, at skulle jeg nyse, bøjede jeg mig forover sammen og så gjorde det ikke ondt;-) held og lykke med at finde nogle gode fif;-) kram

Anmeld

22. september 2011

BABYPIGEnr4

louisekanayo skriver:

Hej alle ja som overskriften lyder, hvordan föles de ligamentsmerter der maa väre forskellige grader osv,

spörg egentlig fordi at i gaar aftes begyndte det at stramme helt vildt i min ene side og saa hvis jeg trykkede lidt paa min mave saa fik jeg närmest stöd hele vejen op til ribben, jeg var vildt bange jeg er kun 7+2 henne i min graviditet, derudover er det begyndt at spände igen her til morgen i samme side men ikke saa slemt som igar men det gör mig helt vildt nervös, det gör ikke ondt men det er meget ubehageligt maaske lidt ligesom hvis man trykker paa et blaat märke !!

haaber der er nogen der ved hvad jeg snakker om

Som strækken og niven. Kan komme pludseligt, for så at forsvinde lige så hurtigt igen. Kan gøre ulideligt ondt. Varmedunk på hjælper. Minder om mens-smerter.

Baby'este hilsner fra Helle (35+2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.