Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: 2 streger. Jubiii.
2 streger. Jubiii.
Hihi Ved ik lige om jeg tør tro på at det er lykkes os at lave en øko-baby..
Er blevet skuffet en del gange men stregen er der sgu!!
VIIIIIIIIIIIIILLLLLDDDDTTT.....!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Håber den er der.Skriver fra mobilen, så kan ikke lave nogen krydsede fingre, så dem må du lige tænke dig til ;-)Jeg har endnu ikke testet, havde ellers hele tiden sagt at jeg ville gøre det i morges, men turde simpelthen ikke.
Håber den er der.Skriver fra mobilen, så kan ikke lave nogen krydsede fingre, så dem må du lige tænke dig til ;-)Jeg har endnu ikke testet, havde ellers hele tiden sagt at jeg ville gøre det i morges, men turde simpelthen ikke.
Åårrrhhh Søde.. Test nu Kan være vi skal følges ad Hvornår skulle du have mens???
mortilfreja skriver: Hihi Ved ik lige om jeg tør tro på at det er lykkes os at lave en øko-baby.. Er blevet skuffet en del gange men stregen er der sgu!! VIIIIIIIIIIIIILLLLLDDDDTTT.....!!!!!
En MEGET svag nr. 2 streg
et forsigtigt tillykke herfra
Min mands kamera tager ikke bedre billeder end mit
Iiihh hvor er det belastende...
Kan meget svagt ane en streg nummer to....
Et forsigtigt Tillykkeherfra
Jeg kan vist godt ane streg nr. 2. Hvis det da er det rigtige sted, jeg kigger
Men i så fald; TILLYKKE
DortheSimonsen skriver: Jeg kan vist godt ane streg nr. 2. Hvis det da er det rigtige sted, jeg kigger Men i så fald; TILLYKKE
Jep det er liiiiige der den er
mortilfreja skriver: Jep det er liiiiige der den er
Så er det ikke bare mine øjne, der spiller mig et puds!Håber for dig og din mand, at den virkelig er der
DortheSimonsen skriver: Så er det ikke bare mine øjne, der spiller mig et puds!Håber for dig og din mand, at den virkelig er der
Håber vi oz
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128