Til jer der er blevet gift på rådhuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

L.J.L

Pia. skriver:

Et rådhus bryllup er også et RIGTIGT Bryllup...

Jeg er gift på rådhuset og det var en fantastisk dag.. vi gjorde det ikke pga. pengene men for os var et Bryllup ikke nødvendigvis en dag hvor vi skulle bruge mange mange tusinde kroner og være hvid brud med stor fest... Vi valgt mine forældre som vidne (som man jo skal have med) - efterfølgende spiste vi fire frokost hjemme ved os og om aften var vi ude og fejre det med familien på resturant ... Det var en skøn dag og jeg husker det hele som var det i går på trods af det er snart er 13 år siden jeg blev gift...

Dejlig dag Og aldrig fortrudt... De mennesker som betød mest var der jo og det er jo i bund og grund det der gøre dagen til den bedste at man fejre det med de mennesker man holder af...

Knus Pia.

Og er også fuldstændig enig med dig og dine holdninger til det at blive gift.

I min verden handler det også om kærlighed både for den mand man elsker samt de mennesker man ønsker at have omkring sig på den vigtige dag i ens liv. Synes meget hurtigt at det kan komme til at handle om de forkerte ting, når pludselig brylluppet kommer over de 100.000 kr og gæstelisten lyder på 100 +

Og så er jeg i øvrigt heller ikke troende, så et kirkebryllup vil for mig bare ikke være passende. (men jeg ved godt at der er mange der bliver gift i kirke selvom de ikke er troende)

- så helt helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

oerbaek

vores rådhusbryllup var en rigtig hyggelig dag, vi ville gerne holde det hemmeligt da vi vidste at vi ville have kirkebrylluppet inden for 2 år så vi havde valgt at få mine forældre med som vidner... men min mor kan ikke tie stille med sådnne nogle ting så da vi kom ud fra rådhuset stod hele vores familie der, både min og min mands, og ventede på os... 

vores forældre havde så inviteret os alle sammen ned på en cafe i byen hvor vi fik gaver og en øl/sodavand... derefter tog vi hjem og gjorde os klar til at vi to som mand og kone skulle ud og spise alene.... Der var en dejlig dag men jeg syns nu alligevel at vores kirkelige vielse var endnu mere fantastisk. vi har været gift i 6 år nu

Anmeld

22. september 2011

Stjernestoev

Mine forældre blev gift ude i skoven, og det var 100 gange mere romantisk end et tradionelt kirkebryllup

Selvom jeg er kristen, vil jeg aldrig vælge at blive gift i en kirke. Det handler jo om jeres kærlighed til hinanden, og ikke kristendommen.

Anmeld

22. september 2011

janne1986

Vi havde min mand s brors kone med og min søster som vidner....

Så blev vi viet og tog derefter på cafe og så om aftenen og natten blev vores datter passet og så tog vi ud og spise og hyggede os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.