Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mamalicious ventebukser (leggins lign.) str. 29 (Kan ikke huske længden, men tjekker den i løbet af dagen)
(De er kun krøllet da de har lagt i en pose)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mrs X skriver: Hvad svarer det til i normal str?Kh Kirsten
Hvad svarer det til i normal str?Kh Kirsten
Chris86 skriver: Hov havde ik set du havde skrevet (ingen notifikation?)Uhhh ja hvad svarer de til... Altså jeg bruger nok M/L normalt.. De sidste par bukser jeg købte var vist en str. 33 (eller hedder det 34?)
Hov havde ik set du havde skrevet (ingen notifikation?)Uhhh ja hvad svarer de til... Altså jeg bruger nok M/L normalt.. De sidste par bukser jeg købte var vist en str. 33 (eller hedder det 34?)
ja jeg får heller ikke altid notifikationer...
Og pris?
mrs X skriver: ja jeg får heller ikke altid notifikationer... Og pris?
Chris86 skriver: Nyprisen var 500kr og de er elvfølgelig brugt (dog kun sidst i graviditet)....Har du evt. et bud?
Nyprisen var 500kr og de er elvfølgelig brugt (dog kun sidst i graviditet)....Har du evt. et bud?
Øh har slet ikke så mange penge. Måske en hund?
mrs X skriver: Øh har slet ikke så mange penge. Måske en hund?
Chris86 skriver: En hund + porto?
En hund + porto?
Hvor er du henne i landet da? Måske er det slet ikke nødvendigt med porto
mrs X skriver: Hvor er du henne i landet da? Måske er det slet ikke nødvendigt med porto
Chris86 skriver: Djursland Hvis vi siger 120 kr, så betaler jeg resten af portoen... (500g koster vist 35kr?, ved ikke lige hvad bukserne vejer)
Djursland Hvis vi siger 120 kr, så betaler jeg resten af portoen... (500g koster vist 35kr?, ved ikke lige hvad bukserne vejer)
Ej der kommer jeg sjældent Jamen lad os det
Sender du pb med konto nr?
Kh Kirsten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128