Fotograf pris?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2011

1000Ben

Hey Tøser, 

Jeg overvejer i øjeblikket 2 ting.. enten at blive DP'er eller opstarte mit eget firma, hvor jeg tager billeder (har mit eget studie) Nå, men nu kommer spørgsmålet så!!! - Hvor meget ville I som forældre give for følgende:

Photosession (ikke tidsbestemt, da det kan tage rigtig lang tid at få det helt rigtige billede) Fuld dvd med alle billeder og re-booking uden ekstra beregning, hvis det ikke lige er "barnets bedste smile-dag. 4 x A4 udprintning (prof selvfølgelig) efter eget valg...... Alle billeder tages i fuldt proffesionelt studie med et ALT for dyrt kamera 

Har nemlig absolut ingen idé om hvad priserne ligger på her i DK, da jeg har boet i Irland i for mange år  Så tøser, hvad har I givet for Jeres billeder?

Vedhæfter lige lidt, så I kan se kvaliteten af mit arbejde. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

norenberg

det plejer jeg at give ca 500 kr for

Anmeld

21. september 2011

1000Ben

norenberg skriver:

det plejer jeg at give ca 500 kr for

Ok tak  Havde virkelig ikke nogen idé om hvad det kostede 

Anmeld

21. september 2011

mcfatty

Stefanie8 skriver:

Hey Tøser, 

Jeg overvejer i øjeblikket 2 ting.. enten at blive DP'er eller opstarte mit eget firma, hvor jeg tager billeder (har mit eget studie) Nå, men nu kommer spørgsmålet så!!! - Hvor meget ville I som forældre give for følgende:

Photosession (ikke tidsbestemt, da det kan tage rigtig lang tid at få det helt rigtige billede) Fuld dvd med alle billeder og re-booking uden ekstra beregning, hvis det ikke lige er "barnets bedste smile-dag. 4 x A4 udprintning (prof selvfølgelig) efter eget valg...... Alle billeder tages i fuldt proffesionelt studie med et ALT for dyrt kamera 

Har nemlig absolut ingen idé om hvad priserne ligger på her i DK, da jeg har boet i Irland i for mange år  Så tøser, hvad har I givet for Jeres billeder?

Jeg vil sige det kommer an på nogle ting. Hvis du er uddannet fotograf kan du godt "tillade" dig at ligge en "høj" pris.

Hvis du ikke er uddannet, skal prisen måske ikke være så høj igen.

Jeg synes om din idé, men for at du måske skal få forældre med på vognen, skal du måske skabe noget som "blæser" dem omkuld! 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad dine planer og idéer er med dine billeder, men jeg plejer at bruge dem her som inspiration:  http://hofferphotography.com/blog/ de tager nogle af de flotteste og kønneste billeder jeg længe har set. De bruger meget naturen og deres flashes - jeg tænkte på, om du så kun vil bevæge dig i studie øjemed, eller vil du også bruge naturen?

Jeg ville, som forældre, 1000 gange hellere have nogle skønne uopstillet billeder af mit/mine barn/børn som leger ude i naturen. Jeg er selv fotograf, og tager tit billeder af kæreste par og børn i naturen, da man får dem i vante omgivelser og man får nogle billeder der er fuld af glæde og energi, ikke at du skal misforstå mig, jeg synes også at man kan tage nogle sindsyg flotte billeder i studie, men jeg kan bare bedst lide dem man tager i naturen.

Nå, det var lidt out of context! For hele pakken, vil jeg nok ligge på omkring 1.500-2.000 kr, hvis du er uddannet, hvis du ikke er uddannet ville jeg nok ligge på en 600-800 kr. 

I prisen, har du så påregnet redigeringstid til det også?

Anmeld

21. september 2011

mcfatty

Stefanie8 skriver:

Hey Tøser, 

I øverigt, hvis du ikke allerede har tænkt på det, så er det at have en hjemmeside/personlig portfolio en rigtig god ting! Du kan bare spørge mig, så skal jeg nok give dig råd omkring hjemmesiden arbejder med det proffessionelt hver dag.

Anmeld

21. september 2011

MelikkazMoar

de få gange jeg har betalt for fotografbilleder har jeg givet 500 ,- og til min østers konfirmation gav jeg 900,- og så fulgte fotografen og hans kone (assistent) med til festen,,

Og jeg er helt vild med dine billeder..

så ikke lige hvor du var fra, men hvis det ikke er for langt fra mig, var det da klart noget jeg ville overveje !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.