Som mange af Jer nok ved, var jeg meget i tvivl om, om det var veer jeg havde Mandag middag...
Det viste det sig så at være, uden der overhovedet kom rytme i dem...
Jeg gik i seng Mandag aften omkring midnat... En time senere, væltede veerne indover mig, måtte derfor vække kæresten, og bede ham hente en flaske med varmt vand i og rulle på lændet når der kom en ve...
En time senere blev vi enige om at det var nok tid til alligevel at ringe efter dem der skulle passe Julie og hunden og derefter ringe til fødegangen...
Vi ankommer på fødegangen kl. 4.00 og jeg bliver indlagt 4.15 og har åbnet mig 4 cm, og på dette tidspunkt kan jeg intet holde ud, da veerne virkelig er kræftige...
Kl. 5.40 bliver der gjort klar til at ligge Epiduralblokaden tager ca en times tid, da veerne er så kræftige at jeg ikke kan komme fra liggende stilling op til siddende stilling... Den blev lagt og var virkede kort tid efter...
Kl. 7.00 ca kommer første presseve... Og der er lange pauser imellem og der bliver snakket om at tilslutte vedrop og slukke for epi...
Der bliver slukket for Epi og så kommer der gang i presseveerne igen ved ca. 8.00 tiden...
Kl. 9.01 kommer lillesøster til verden... 
51 cm lang og 3294 g....
Der skal nok komme en FB på et senere tidspunkt... 
Hun er dejlig nem, spiser, laver i bleen og sover... Samme rytme som da hun boede i maven... 
Her lidt billeder... 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld