Jeg blev mor Tirsdag kl. 9.01 20/9-2011 (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

stort tillykke hvor er hun SKØN    og hunden ser da ud til at være meget interesseret i hende

er julie ikke bare PAVE stolt

tillykke igen, og sikke en lynfødsel 

Ja det kalder man vidst en lynfødsel... den første varede i 4½ døgn... 

Tusind tak skal du have...  

Julie er rigtig glad.. Imorges skulle hun se til hende før hun vil have noget at spise... 

Hunden han er meget interesseret i hende... Han får og ren besked af Julie hvis han er for tæt på lillesøster.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Det er hun virkelig... Tak søde... 

Ih altså, hvor er jeg GLAD på dine vegne søde <3 det er jo virkelig skønt !!!! hun har da det sødeste ansigt hvilken størrelse dragt har hun på, på billederne ? svømmer hun i strl 56 eller er det 62? har nemlig svært ved hvilken størrelse jeg skal tage med på sygehuset til min pige.

Anmeld

21. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Ih altså, hvor er jeg GLAD på dine vegne søde <3 det er jo virkelig skønt !!!! hun har da det sødeste ansigt hvilken størrelse dragt har hun på, på billederne ? svømmer hun i strl 56 eller er det 62? har nemlig svært ved hvilken størrelse jeg skal tage med på sygehuset til min pige.

Tak søde... Glæder mig til at læse når du har født... 

Det er en str. 56 og hun svømmer i det... 

Str. 56 synes jeg du skal tage med til din pige.. 

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Som mange af Jer nok ved, var jeg meget i tvivl om, om det var veer jeg havde Mandag middag...  Det viste det sig så at være, uden der overhovedet kom rytme i dem... 

Jeg gik i seng Mandag aften omkring midnat... En time senere, væltede veerne indover mig, måtte derfor vække kæresten, og bede ham hente en flaske med varmt vand i og rulle på lændet når der kom en ve... 

En time senere blev vi enige om at det var nok tid til alligevel at ringe efter dem der skulle passe Julie og hunden og derefter ringe til fødegangen... 

Vi ankommer på fødegangen kl. 4.00 og jeg bliver indlagt 4.15 og har åbnet mig 4 cm, og på dette tidspunkt kan jeg intet holde ud, da veerne virkelig er kræftige... 

Kl. 5.40 bliver der gjort klar til at ligge Epiduralblokaden tager ca en times tid, da veerne er så kræftige at jeg ikke kan komme fra liggende stilling op til siddende stilling... Den blev lagt og var virkede kort tid efter... 

Kl. 7.00 ca kommer første presseve... Og der er lange pauser imellem og der bliver snakket om at tilslutte vedrop og slukke for epi... 

Der bliver slukket for Epi og så kommer der gang i presseveerne igen ved ca. 8.00 tiden... 

Kl. 9.01 kommer lillesøster til verden... 

51 cm lang og 3294 g.... 

Der skal nok komme en FB på et senere tidspunkt... 

Hun er dejlig nem, spiser, laver i bleen og sover... Samme rytme som da hun boede i maven... 

Her lidt billeder... 

Århhh, hun er bare SÅ cute!!  Ihhh hvor jeg glæder mig til det bliver min tur! 

Anmeld

21. september 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Århhh, hun er bare SÅ cute!!  Ihhh hvor jeg glæder mig til det bliver min tur! 

Hun er virkelig en dejlig en...  Glæd dig søde... Det er så fantastisk...

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Hun er virkelig en dejlig en...  Glæd dig søde... Det er så fantastisk...

Jeg glæder mig helt vildt. Har aldrig glædet mig så meget i mit liv til noget. Det bliver SÅ stort. 

Anmeld

21. september 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg glæder mig helt vildt. Har aldrig glædet mig så meget i mit liv til noget. Det bliver SÅ stort. 

Det er så skønt... 

Anmeld

21. september 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Tak søde... Glæder mig til at læse når du har født... 

Det er en str. 56 og hun svømmer i det... 

Str. 56 synes jeg du skal tage med til din pige.. 

Det gør jeg så (; åh jeg kan godt se at alt nok bare er lidt stort i starten

Anmeld

21. september 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Det gør jeg så (; åh jeg kan godt se at alt nok bare er lidt stort i starten

Ja, tror altid det vil være sådan... 

Anmeld

21. september 2011

CamillaValby

Endelig kom den lille frække. Hvor er hun dog dejlig. Endnu engang stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.