Av for !!!! hvor gør det ondt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Anonym trådstarter

Hej alle.. Jeg kunne rigtig godt bruge noget 'hjælp' her. 

Jeg er 22+2 i dag, og det er selvfølgelig super dejligt, at kunne begynde at mærke ordentligt liv fra guldklumpen MEN ...

Jeg 'lider' af SÅ MANGE lænd/ryg/lår smerter! Det går fra lidt over lænden og strækker sig helt ned i mit lår og det gør FOR HELVEDE (undskyld sproget) bare så ondt! Det føler som... Ja, nogengange som om, at noget sidder helt forkert deromme, andre gange som noget der sidder fast og helt andre gange at noget sidder alt for løst!  

Jeg kunne græde af smerter nogen gange, nogle dage er værre end andre! Jeg 'knækker' sammen, når jeg prøver at fx. rejse mig fra sengen om morgen og jeg kan ikke gå af bare ren smerte.

Jeg VED jeg burde gå til læge, men er der nogen af jer som ved om det muligvis kunne være noget bækkenløsning der var på vej? Eller om det evt. er noget andet i kender til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

LouiseRH

Synes virkelig du bør ringe til lægen! Han/hun kan give bedst svar (:

Anmeld

21. september 2011

mortilnoahogmelina

Du skal med sikkerhed kontakte din læge i morgen .
Det lyder utrolig meget som bækkenløsning havde det selv og det skal altså behandles ellers kan det blive kronisk .

Anmeld

21. september 2011

Zeus

Iskiasnerven måske?

Anmeld

21. september 2011

Benjamins'mor

Årh, det lyder godtnok voldsomt. Synes du skal ringe til din læge imorgen. 

Jeg havde meget sværd bækkenløsning, men dog ikke noget i den retning.

Anmeld

21. september 2011

Gaia

Iskias nerven. Havde det samme under min første graviditet. Prøv at få henv. Til fys. Det kan hjælpe

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar piger  Vil med sikkerhed kontakte lægen i morgen, og se om jeg kan få en tid med det samme måske.

Nu vil jeg kæmpe mig selv op af sofaen og videre end i sengen... Avavav

Anmeld

21. september 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Hej alle.. Jeg kunne rigtig godt bruge noget 'hjælp' her. 

Jeg er 22+2 i dag, og det er selvfølgelig super dejligt, at kunne begynde at mærke ordentligt liv fra guldklumpen MEN ...

Jeg 'lider' af SÅ MANGE lænd/ryg/lår smerter! Det går fra lidt over lænden og strækker sig helt ned i mit lår og det gør FOR HELVEDE (undskyld sproget) bare så ondt! Det føler som... Ja, nogengange som om, at noget sidder helt forkert deromme, andre gange som noget der sidder fast og helt andre gange at noget sidder alt for løst!  

Jeg kunne græde af smerter nogen gange, nogle dage er værre end andre! Jeg 'knækker' sammen, når jeg prøver at fx. rejse mig fra sengen om morgen og jeg kan ikke gå af bare ren smerte.

Jeg VED jeg burde gå til læge, men er der nogen af jer som ved om det muligvis kunne være noget bækkenløsning der var på vej? Eller om det evt. er noget andet i kender til?

Lyder præcis som mig der i over en uge har haft en Iskiasnerve i klemme - dog ikke så slemt mere som det var i sidste uge 

Prøv at søge på "Iskiasnerve i klemme" på nettet og se om det ikke lyder som om det kunne være det.

Og prøv helt klart at snakke med lægen - min læge foreslog nogle øvelser -  og ellers akupunktur hvis det ikke blev bedre 

Anmeld

22. september 2011

Moms

Hej,

ingen nævner kiropraktor og det kan måske være godt nok lige at komme omkring lægen.

Men hvis jeg var dig ville jeg søge kiropraktor - det er trods alt dem, der er "ryg"-læge. Du behøver ikke henvisning fra lægen.

God bedring!

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.