Zafir :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

Klumpe-dumpe

Zafir skriver:

FX Eller når du vil sige at vi er søøøøøde og skøøøønne. Og du vil bage en kage til os hehe.

men altså - noget du gerne vil have fanger vores øje i hvertfald

I ER ALLE SØDE OG SKØNNNNNNNNNE !!!!!!!!!!!!!!!!

OG BON APPETIT.

Og så sidder jeg og griner over hvad kagerne ligner i simpel text

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

mariamiss6

Ariel skriver:

smart smart, skal jeg så skrive at jeg savner jer alle sammen og så anmelde det

Det har jeg faktisk tit gjort, for eksempel i tilfælde hvor jeg kan se at en bruger stiller et spørgsmål til staff, i åbent forum, og ingen har svaret... Så anmelder jeg lige tråden, og begrundelsen skriver jeg ofte som noget á la "brugeren søger hjælp fra en moderator" eller noget i den stil.....

Jeg tænker at moderatorene jo har det lige som os selv, at de ligesom ikke altid kommer på hver dag,e ller ikke altid har energi nok til at koncentrere sig dybt, så de kan lige så godt misse en tråd, som vi andre kan

Anmeld

29. marts 2012

Zafir

Ariel skriver:

I ER ALLE SØDE OG SKØNNNNNNNNNE !!!!!!!!!!!!!!!!

OG BON APPETIT.

Og så sidder jeg og griner over hvad kagerne ligner i simpel text

hehe...

Anmeld

29. marts 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

Det har jeg faktisk tit gjort, for eksempel i tilfælde hvor jeg kan se at en bruger stiller et spørgsmål til staff, i åbent forum, og ingen har svaret... Så anmelder jeg lige tråden, og begrundelsen skriver jeg ofte som noget á la "brugeren søger hjælp fra en moderator" eller noget i den stil.....

Jeg tænker at moderatorene jo har det lige som os selv, at de ligesom ikke altid kommer på hver dag,e ller ikke altid har energi nok til at koncentrere sig dybt, så de kan lige så godt misse en tråd, som vi andre kan

Just præcis

Anmeld

29. marts 2012

Klumpe-dumpe

mariamiss6 skriver:

Åh jamen MissMaria, se så laaaangt har jeg jo slet ikke tænkt

Men godt vi har folk som dig så <- og den figur er sgu også sjov i simpel text

men det vil jeg da gøre fremover

Anmeld

29. marts 2012

mariamiss6

jeg har egentlig faktisk også gjort det et par gange med mine egne tråde tror jeg, hvor jeg har ønsket en hvilken som helst moderator skulle svare.... Altså, hvor det var lige gyldigt om det var chefen eller en tilfældig moderator....

Vil jeg have fat i en bestmt skriver jeg privat, det kan man lige så godt synes jeg...

Anmeld

29. marts 2012

mariamiss6

Ariel skriver:

Åh jamen MissMaria, se så laaaangt har jeg jo slet ikke tænkt

Men godt vi har folk som dig så <- og den figur er sgu også sjov i simpel text

men det vil jeg da gøre fremover

Anmeld

31. marts 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg skal hilse at sige fra teknikken at dit forslag er skrevet på 'to do' listen - men den er lang, så der er ting der har højere prioritet pt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.