Afstemning om graviditet og alder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår er det iorden: Kig nede i tekst.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

613 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg fik et barn da jeg var 16 år og 5 mdr og er nu 17 år og 2 mdr. Min søn er idag næsten 9 mdr. Hvornår synes i det er ''iorden'' at blive gravid igen?

Skal lige siges, at jeg er færdig på udd. om 34½ uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

CamillaValby

Syntes ikke det kommer an på din alder.

Men mere hvordan hele situationen ser ud, hvor stabilt ens liv er, ens økonomi osv. Og om man overhovedet har overskudet til to, også forholdsvis tæt på hinanden.

Har ikke stemt

Anmeld

21. september 2011

MLT

Du skal ikke tænke på, hvad andre mener.. Hvis du selv syntes, at du er klar, og gerne vil være gravid, så er det da i orden

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Syntes ikke det kommer an på din alder.

Men mere hvordan hele situationen ser ud, hvor stabilt ens liv er, ens økonomi osv. Og om man overhovedet har overskudet til to, også forholdsvis tæt på hinanden.

Har ikke stemt

Har skam overskud til 2, har også økonomien og det hele er der styr på. Dog skal vi flytte, men det skulle vi i forvejen, da det er for usikkert at bo på 3. sal synes jeg selv.

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

op.

Anmeld

21. september 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Har skam overskud til 2, har også økonomien og det hele er der styr på. Dog skal vi flytte, men det skulle vi i forvejen, da det er for usikkert at bo på 3. sal synes jeg selv.

Hvis du selv føler for det og din kæreste også gør.

Jamen så syntes jeg da at i skulle få nr. 2. I skal ikek tænke på hvad andre tænker eller noget andet. Så længe i står ved jeres valg det er det vigtigste

Anmeld

24. september 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg synes ikke alder har nogen betydning... men jeg har stemt 1 år efter fødsel, fordi det er godt for ens krop, lige at få et pusterum inden den næste prins eller prinsesse har tænkt sig og slide på kroppen...

Anmeld

24. september 2011

Aagaard

JEg syntes da sagtens i kan få nr 2, hvis både du og kæresten er klar igen og har økonomi og stabilitet til det. Jeg har stemt 1 år efter fødsel, da jeg mener at man skal passe på sin krop, både for ens egen og det andet barns skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.