Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik et barn da jeg var 16 år og 5 mdr og er nu 17 år og 2 mdr. Min søn er idag næsten 9 mdr. Hvornår synes i det er ''iorden'' at blive gravid igen?
Skal lige siges, at jeg er færdig på udd. om 34½ uge.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du skal ikke tænke på, hvad andre mener.. Hvis du selv syntes, at du er klar, og gerne vil være gravid, så er det da i orden
CamillaValby skriver: Syntes ikke det kommer an på din alder. Men mere hvordan hele situationen ser ud, hvor stabilt ens liv er, ens økonomi osv. Og om man overhovedet har overskudet til to, også forholdsvis tæt på hinanden. Har ikke stemt
Syntes ikke det kommer an på din alder. Men mere hvordan hele situationen ser ud, hvor stabilt ens liv er, ens økonomi osv. Og om man overhovedet har overskudet til to, også forholdsvis tæt på hinanden. Har ikke stemt
Har skam overskud til 2, har også økonomien og det hele er der styr på. Dog skal vi flytte, men det skulle vi i forvejen, da det er for usikkert at bo på 3. sal synes jeg selv.
op.
Anonym skriver: Har skam overskud til 2, har også økonomien og det hele er der styr på. Dog skal vi flytte, men det skulle vi i forvejen, da det er for usikkert at bo på 3. sal synes jeg selv.
Jeg synes ikke alder har nogen betydning... men jeg har stemt 1 år efter fødsel, fordi det er godt for ens krop, lige at få et pusterum inden den næste prins eller prinsesse har tænkt sig og slide på kroppen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128