Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad mærke er billede 1 og 2??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NJN skriver: hvad mærke er billede 1 og 2??
Det er Gaia og Ko, men jeg er muligvis ved at sælge de langærmede
Laulund87 skriver: Bare cowboybukserne? De er str 80. De pink farvede er str 74, men som man kan se på billedet er de lige så store som de andre Bodyerne plus cowboybukserne til 240 inkl
Bare cowboybukserne? De er str 80. De pink farvede er str 74, men som man kan se på billedet er de lige så store som de andre
Bodyerne plus cowboybukserne til 240 inkl
Okay .. Det vil jeg gerne købe så
Maja_4000 skriver: Okay .. Det vil jeg gerne købe så
Sender lige pb
Laulund87 skriver: Det er Gaia og Ko, men jeg er muligvis ved at sælge de langærmede
Det er bare i orden.. Skulle bare lige vide mærket, da de er vildt søde.. Men jeg ikke skal købe endnu.
NJN skriver: Det er bare i orden.. Skulle bare lige vide mærket, da de er vildt søde.. Men jeg ikke skal købe endnu.
Hehe okay
Laulund87 skriver: Spørg ind til det, gider ikke skrive til hvert billede De langærmede body's og cowboybukser er solgt.
Spørg ind til det, gider ikke skrive til hvert billede
De langærmede body's og cowboybukser er solgt.
Str. på Molo bamsedragt
dorthemus skriver: Str. på Molo bamsedragt
Der er en 74, men stor synes jeg
Hvad str. er den blå med balloner? Og kan den også bruges til en dreng tror du?
benjamins'mor skriver: Hvad str. er den blå med balloner? Og kan den også bruges til en dreng tror du?
Ja det er en str 80. Og ja det synes jeg sagtens den kan, men jeg er heller ikke så kræsen med farver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128