Sex lyst der stiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. september 2011

Anonym trådstarter

Hejsa jeg er 7+2 henne o har den sidste uge haft xtrem lyst til at ha sex med min partner er det normalt og hvorfor faar jeg saadan en overdrevet lyst ?

syns alle skriver om at de faar mindre lyst til sex naar de er gravide !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

SjeBets

jeg havde også mere lyst...  men tror det er meget forskelligt, nogle har ikke lyst fordi de føler sig besværet, men det er nærmere længere henne., og nogle får ingen sex fordi manden ikke vil, min datters far var bange for at ramme hende i hovedet med hans lem hvis vi havde sex, så jeg måtte hive ham med til lægen for at han kunne forklare ham at det kunne han sq ikke sådan lige ... 

Anmeld

21. september 2011

Moms

Også markant mere lyst her - og stadig i uge 29. Dog mest de første 2-3 mdr.

Hvilken hormonel indflydelse det er, ved jeg ikke, men det er da helt sikkert noget hormonelt.

Må jeg lige indskyde at min sexlyst også steg markant efter jeg lagde p-pillerne på hylden.

Så manden - og jeg selvfølgelig er glade :-)

Måske skulle man bare være gravid resten af livet....nåh nej

Moms

Anmeld

21. september 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Hejsa jeg er 7+2 henne o har den sidste uge haft xtrem lyst til at ha sex med min partner er det normalt og hvorfor faar jeg saadan en overdrevet lyst ?

syns alle skriver om at de faar mindre lyst til sex naar de er gravide !!

Det er vist meget normalt

Jeg fik også meget mere lyst i starten af graviditeten.. Men det er også bare med at få stillet hans sexlyst nu, for når du er højgravid og snart skal føde så er det ikke lige det du har lyst til jeg havde i hvert  fald ikke..

Anmeld

21. september 2011

Hailiesmom11

SjeBets skriver:

jeg havde også mere lyst...  men tror det er meget forskelligt, nogle har ikke lyst fordi de føler sig besværet, men det er nærmere længere henne., og nogle får ingen sex fordi manden ikke vil, min datters far var bange for at ramme hende i hovedet med hans lem hvis vi havde sex, så jeg måtte hive ham med til lægen for at han kunne forklare ham at det kunne han sq ikke sådan lige ... 

Hehe sådan havde min kæreste til sidst i graviditeten, men det gjorde ikke så meget for jeg havde ikke meget lyst den sidste måned før

Anmeld

21. september 2011

SjeBets

Wulffi89 skriver:

Hehe sådan havde min kæreste til sidst i graviditeten, men det gjorde ikke så meget for jeg havde ikke meget lyst den sidste måned før

hehe synes måske liiiige han overvurderet sig selv lidt der  

Jeg har altid lyst ...  også da jeg var giga stor og klar til at føde ... ( ikke det satte noget i gang desværre)

Anmeld

21. september 2011

Hailiesmom11

SjeBets skriver:

hehe synes måske liiiige han overvurderet sig selv lidt der  

Jeg har altid lyst ...  også da jeg var giga stor og klar til at føde ... ( ikke det satte noget i gang desværre)

Jeg havde os indtil ca en måned før hun er født men jeg havde det også mega dårligt den sidste tid..

Men jeg skal love for den er kommet igen den sexlyst

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Haha hvor rart at läse alles indläg jeg tänkte paa om det kunne väre den blodtilförese xtra der kommer der nede men ved ikk

haha men godt at sex ikke skader

Anmeld

21. september 2011

Misscbn

Jeg er Idag 36+0 og min kæreste er ved at blive sindssyg af min sexlyst hehe, den er osse ekstrem lige for tiden, han siger ihvertfald det er voldsomt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.