Er der nogen der får levering fra aarstiderne.com?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. september 2011

tithi

Hej med jer..

Har tænkt på at det kunne være sjovt at prøve at få en frugt og grønt kasse fra aarstiderne.com

Så jeg ville lige høre om der er nogen herinde der har abonnement hos dem, hvad i synes om det og hvor mange penge i bruger på det om måneden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

GønskE

Mine forældre gjorde i en periode, og det var super lækkert!! Det holder dog ikke mere end 4-5 dage, men det var skønt! Varm anbefaling herfra

Anmeld

21. september 2011

Gokhanozen

jeg har os prøvet det.. sys ik ret meget om det endten var det for umoden ellers var det for meget moden sys ik lige det passede..

Anmeld

21. september 2011

Fenja09

Vi har fået fra dem for noget tid siden, men stoppede da vi to gange oplevede at noget af frugten og grøntsagerne var rådnet. Jeg synes ikke det er så fantastisk og kan sagtens købe noget lig, til de samme penge eller mindre. Det gode ved sådan en kasse er at der ofte kommer noget med som man normalt ikke ville købe, i hvert fald herhjemme, så man bliver nødt til at lave andre retter end man er vant til.

/Fenja

Anmeld

21. september 2011

modesty

Hvis man modtager noget i kasserne der er dårligt/rådnet, kan man klage til dem, og så får man penge retur.

Jeg synes at servicen er fin. Vi er rigtig glade for vores kasse.

Prisniveauet er det samme som hvis du gik i et supermarked og købte økologisk, hverken mere eller mindre. Men til gengæld får man nogle sjove ting ind imellem.

Anmeld

21. september 2011

tithi

modesty skriver:

Hvis man modtager noget i kasserne der er dårligt/rådnet, kan man klage til dem, og så får man penge retur.

Jeg synes at servicen er fin. Vi er rigtig glade for vores kasse.

Prisniveauet er det samme som hvis du gik i et supermarked og købte økologisk, hverken mere eller mindre. Men til gengæld får man nogle sjove ting ind imellem.

Du skriver at prisniveauet er det samme som hvis man handler økologisk selv, men hvor mange penge drejer det sig om helt præcist?

Anmeld

21. september 2011

modesty

Du skriver at prisniveauet er det samme som hvis man handler økologisk selv, men hvor mange penge drejer det sig om helt præcist?

Jeg forstår ikke helt?

Du kan jo se hvad kasserne koster på deres hjemmeside.

Anmeld

21. september 2011

Na-Wi

tithi skriver:

Hej med jer..

Har tænkt på at det kunne være sjovt at prøve at få en frugt og grønt kasse fra aarstiderne.com

Så jeg ville lige høre om der er nogen herinde der har abonnement hos dem, hvad i synes om det og hvor mange penge i bruger på det om måneden?

Jeg har lige bestilt frugt og grønt kasse fra nettorvet.. Syntes det er smart at man bare kan vælge den butik man vil hente den i og så er priserne fine (ihvertfald for mig) Økologisk frugt & grønt kasse koster 200 og en alm koster 175

Anmeld

22. september 2011

MisMille

Vi er rigtig glade for det  jeg bestiller forskellige kasser og kigger hvad der er i dem, i forhold til det vi mangler og har brug for..

Har aldrig oplevet at få noget der ikke var godt.. Og deres grønt og frugt kan godt holder i ca. 2 uger.. så længe man opbevare det rigtigt..  de sender også gode opskrifter med, hvis man lige står og tænker hvad er det og hvad skal jeg lige lave med den.. 

Anmeld

22. september 2011

tithi

Jeg forstår ikke helt?

Du kan jo se hvad kasserne koster på deres hjemmeside.

Nårh hov.. det har jeg ikke lige været inde og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.