Første JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
0 svar
0 synes godt om
21. september 2011

<3

Update - første jordemoderbesøg. Det var hyggeligt. Det var så ikke den jm som jeg skal gå hos men ærligt talt så går det nok

Men det gik godt. Jeg fik nævnt alle mine allergier og fik nævnt problematikken med en evt. indlæggelse og mad... Så ved endnu ikke hvordan de vil lave en helt hvedemels fri diæt til mig eller allerbedst økologisk også pga. min penicillinallergi og rester af penicillin i kødet. SÅ nu er det da sagt.

Status er : Mit blodtryk er fint. Min vægtstigning er fin. JM vurderede at jeg HAVDE haft SSF sidst så hun var meget overrasket over at det kun var blevet vurderet til begyndende. Nå det ved jeg ikke hvad jeg skal sige til.

Men pga. min familiehistorie så har jeg fået tilbudet om en glukosebelastning d.13/12. Det huer mig ikke. For så kan jeg jo ikke nyde julens lækkerier indtil efter der. Men nu ser jeg tiden an og hvis jeg ikke får sukker i urinen inden så tror jeg faktisk bare jeg hopper over. Det var heldigvis kun et tilbud og ikke noget jeg skulle! Men det var så det Meget stille og roligt.

Var inde med min søn forinden på kærestens job og det var igennem VM i cykling i vejen. Damn de kører stærkt! Nå men på tilbagevejen tog sønikke og jeg forbi Den Økologiske Pølsemand og fik en pølse hver. Total efterårshygge <3

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.