Opdate..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. september 2011

NJN

Jeg har testet midt på dagen, og den er stadig positiv!! Testen igår var defekt, så den jeg tog om morgenen var god nok..  

Jeg kan ikke tro det! er allerede træt af at have mens smerter dagen lang, nogle der ved hvornår det går over???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Silja&Noam

Tillykke Hmm det er vist forskelligt.. Mine stoppede omkring uge 6-7 stk

Anmeld

21. september 2011

NJN

SiljasMoar skriver:

Tillykke Hmm det er vist forskelligt.. Mine stoppede omkring uge 6-7 stk

Puha, så er der lige 2-3 uger igen.... 

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Jeg har stadig mine i 6. uge, men ikke så slemme mere som de første par dage..

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

NJN skriver:

Jeg har testet midt på dagen, og den er stadig positiv!! Testen igår var defekt, så den jeg tog om morgenen var god nok..  

Jeg kan ikke tro det! er allerede træt af at have mens smerter dagen lang, nogle der ved hvornår det går over???? 

Woohoo! Tillykke igen! kan faktisk ikke huske hvornår mine gik over. Inden uge 12, mere husker jeg ikke

Anmeld

21. september 2011

NJN

Frøken J. skriver:

Woohoo! Tillykke igen! kan faktisk ikke huske hvornår mine gik over. Inden uge 12, mere husker jeg ikke

Tusind tak..  Okay, må væbne mig med tålmodighed.. 

Anmeld

21. september 2011

NJN

sofiell89 skriver:

Jeg har stadig mine i 6. uge, men ikke så slemme mere som de første par dage..

Dejligt at hører de har taget lidt af i det mindste.

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

NJN skriver:

Dejligt at hører de har taget lidt af i det mindste.

Ja meget. Men generelt mærker jeg ikke min graviditet i løbet af dagen.. Andet end jeg tisser konstant.. Men om aftenen - er jeg ikke i tvivl.. Bliver så dårlig efter aftensmaden.. Og omkring midnat bliver jeg sulten med stort lyst til æbler.. (jeg hader normalt æbler - og elsker chokolade, men omvendt nu)

Anmeld

21. september 2011

Nessie

Tillykke

Irriterende med teste der er defekte, så man kan blive rigtig forvirret, men så kan man jo heldigvis købe en ny

Jeg kan slet ikke huske at jeg havde mens smerter, så kan ikke sige hvornår de normalt går over

Anmeld

21. september 2011

NJN

Nessie skriver:

Tillykke

Irriterende med teste der er defekte, så man kan blive rigtig forvirret, men så kan man jo heldigvis købe en ny

Jeg kan slet ikke huske at jeg havde mens smerter, så kan ikke sige hvornår de normalt går over

Ja, det er lidt irriterende.. Det fik mig jo til at tro, at den jeg tog om morgenen den heller ikke virkede..

Ja okay, det kan jo også være jeg er heldig at de hurtigt går over igen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.