Har fået en sang på hjernen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.534 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Nitz - <3 David

Hjææææælp..

Vi har på mit job (børnehave) nogle "tema" uger hvor ungerne har en ny "person" hver uge.. De har så hver sin sang.. Og denne uges person har bare en sang, som man bare får på hjenen..

Hurlumhej : http://www.sundhedsorkestret.dk/ Tjek den lige ud.. Og skriv gerne hvis du også får den på hjernen hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Maja88

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Hjææææælp..

Vi har på mit job (børnehave) nogle "tema" uger hvor ungerne har en ny "person" hver uge.. De har så hver sin sang.. Og denne uges person har bare en sang, som man bare får på hjenen..

Hurlumhej : http://www.sundhedsorkestret.dk/ Tjek den lige ud.. Og skriv gerne hvis du også får den på hjernen hihi

synes ikke rigtig jeg får den på hovedet

Anmeld

21. september 2011

B&J

hhiihihhi hvor er den sød nu har jeg 10-20-30 inde¨på hovede

Anmeld

21. september 2011

Nitz - <3 David

B&J skriver:

hhiihihhi hvor er den sød nu har jeg 10-20-30 inde¨på hovede

Jeg syns os den er super sød.. den er meget længere på cd´en.. Men der er kun en bid af alle sangene på deres hjemmeside..

Anmeld

21. september 2011

B&J

Jeg syns os den er super sød.. den er meget længere på cd´en.. Men der er kun en bid af alle sangene på deres hjemmeside..

jep var også lige inde og lytte til de andre

Anmeld

21. september 2011

Nitz - <3 David

B&J skriver:

jep var også lige inde og lytte til de andre

Det er nogle hyggelige sange.. I børnehaven kommer der en og synger og leger med dem en gang om ugen.. Lige noget alle børnene elsker..
Jeg syns det er en super god måde at lære dem en masse gode ting

Anmeld

21. september 2011

B&J

Det er nogle hyggelige sange.. I børnehaven kommer der en og synger og leger med dem en gang om ugen.. Lige noget alle børnene elsker..
Jeg syns det er en super god måde at lære dem en masse gode ting

du har helt ret jeg syntes også det lyder super hyggeligt håber min dreng kommer til at syntes det er så dejligt når han engang skal i børnehave

Anmeld

21. september 2011

Nitz - <3 David

B&J skriver:

du har helt ret jeg syntes også det lyder super hyggeligt håber min dreng kommer til at syntes det er så dejligt når han engang skal i børnehave

Det syns han nok helt sikkert.. det vi har er dog kun noget hjørring kommune har tror jeg.

Anmeld

21. september 2011

B&J

Det syns han nok helt sikkert.. det vi har er dog kun noget hjørring kommune har tror jeg.

jamen det er jo fantastisk jeg bor i hjørring kommune

Anmeld

21. september 2011

Nitz - <3 David

B&J skriver:

jamen det er jo fantastisk jeg bor i hjørring kommune

Nåe jamen det er da perfekt så.. så kan du roligt begynde at lære sangene.. alle børnene får også cden med sangene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.