Kan man regne med størrelserne (ventetøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Nimbus1984

Der er åbenbart ingen gravide i Viborg og omegn, der findes i hvert fald intet ventetøj overhovedet deroppe.

Så må jo kigge på nettet og har oså fundet meget fint. Men kan man regne med størrelserne, nogle gode erfaringer.

Har fundet bukser hos både h&m og notan, men hader bare hvis man skal returnere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Chris86

Nimbus1984 skriver:

Der er åbenbart ingen gravide i Viborg og omegn, der findes i hvert fald intet ventetøj overhovedet deroppe.

Så må jo kigge på nettet og har oså fundet meget fint. Men kan man regne med størrelserne, nogle gode erfaringer.

Har fundet bukser hos både h&m og notan, men hader bare hvis man skal returnere.

Mine ventebuker hedder en heeeelt anden størrelse end jeg normalt bruger (faktisk mindre??!)...
Men ellers køb på bestseller (name-it?) eller Esprit, der kan man retunere GRATIS!

Anmeld

21. september 2011

Isabeau

Jeg kan passe mine egne bukser - altså pånær at lyne dem, så jeg købte et par i H&M, men selvom jeg bruger str. 38 normalt, måtte jeg op i en 44 i jeans!?!? Valgte et par joggingbukser og leggins istedet for. Så nej! Mener ikke man kan stole på størrelserne, så prøv det lige først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.