Totalt hormonkuller :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Anonym trådstarter

Hvor skør man dog kan blive af at være gravid  Jeg er i uge 6 og her til morgen blev jeg pludselig så dårlig ved tanken om at der evt kunne være noget galt, at jeg stormede ned i byen, købte to graviditetstests og (eftersom jeg ikke kunne vente til jeg kom hjem) gik ind på Kvicklys kundetoilet og tog begge tests. Da de self. begge var positive (ligesom de to andre jeg har taget tidligere og lægens test) var jeg glad og tilfreds. Fik så kvalme og købte en banan som jeg åd øjeblikkeligt og i silende regn udenfor  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Hvor skør man dog kan blive af at være gravid  Jeg er i uge 6 og her til morgen blev jeg pludselig så dårlig ved tanken om at der evt kunne være noget galt, at jeg stormede ned i byen, købte to graviditetstests og (eftersom jeg ikke kunne vente til jeg kom hjem) gik ind på Kvicklys kundetoilet og tog begge tests. Da de self. begge var positive (ligesom de to andre jeg har taget tidligere og lægens test) var jeg glad og tilfreds. Fik så kvalme og købte en banan som jeg åd øjeblikkeligt og i silende regn udenfor  

Sjovt! - især bagefter

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Sjovt! - især bagefter

Ja det er grineren nok...men det skumle er at når man står i det så virker det fuldstændigt fornuftigt det man gør. Man kan ligesom først bagefter se at sovsen klumpede fuldstændig for en lige der 

Under min første graviditet var jeg lige sådan. Totalt hormonkulleret...men dengang var det mere rettet mod "jeg SKAL have det og det mad lige nu!"

Anmeld

21. september 2011

Blirnokaldrigfru

Ikke for at være lyseslukker - men en positiv graviditetstest er ikke ens betydende med at alting er som det skal være

Anmeld

21. september 2011

Aagaard

Sofiiie skriver:

Ikke for at være lyseslukker - men en positiv graviditetstest er ikke ens betydende med at alting er som det skal være

Jo! lige i dette tilfælde er det Hvis det er det, der skal til for at man har det godt igen, så er det!

Anmeld

21. september 2011

Aagaard

Anonym skriver:

Ja det er grineren nok...men det skumle er at når man står i det så virker det fuldstændigt fornuftigt det man gør. Man kan ligesom først bagefter se at sovsen klumpede fuldstændig for en lige der 

Under min første graviditet var jeg lige sådan. Totalt hormonkulleret...men dengang var det mere rettet mod "jeg SKAL have det og det mad lige nu!"

Det der med mad har jeg kun haft her til sidst - jeg KAN ikke overleve uden nuggets og risifruti

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Aagaard skriver:

Det der med mad har jeg kun haft her til sidst - jeg KAN ikke overleve uden nuggets og risifruti

Ummm risifrutti...det kunne jeg også godt kværne

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hehehe. Velkommen til de gravide rækker 

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Sofiiie skriver:

Det er lidt lyseslukker-agtigt

Ej jeg ved godt at det ikke er ensbetydende med at alt er som det skal være, men når man er gravid og har hormoner kørende og alt det der, så har man brug for at blive bekræftet på alle mulige måder. Under min sidste graviditet holdt jeg nærmest vejret før hver scanning af frygt for at noget skulle være galt. Prøver at tage det mere afslappet denne gang.

Anmeld

21. september 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehehe. Velkommen til de gravide rækker 

Taaaak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.