Så fandt jeg overskudet til at få den skrevet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.848 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Chelle92

Heej piger

Nu har jeg fundet overskud til at få skrevet min fødselsberetning.

Torsdag den 21.07.2011 kl 06:00 begyndte min veer rigtig at tage til, så jeg vækkede kæresten. Kl. 12 blev jeg indlagt på fødegangen pga jeg var 4 cm åben, så jordemoderen ville gerne beholde mig derinde.

Ca kl 14:30 kom hun og tjekkede hvor meget jeg havde åbent mig mere, men jeg var stadig kun 4 cm åben, så hun prikkede hul på vandet, for at hjælpe mig da jeg ikke havde fået noget søvn om natten og var meget træt.

Da kl så blev 15 var der vagtskifte, der kom den nye jordemoder lige ind og hilste på mig. Kl 15:30 kom hun så lige ind og tjekkede, og der var jeg 7 cm åben, så der kom jeg hen i karbadet, ejj hvor var det bare dejligt, det var ligesom om at næsten alt smerte forsvandt.

Kl 16:05 begyndte jeg at få presseveer og da kl så blev 16:18 havde jeg min dejlige "lille" dreng på 3490 g og 54 cm lang i armene. Jordemoderen var meget overrasket over at det gik så hurtigt. Jeg havde ingen bristninger men 3 små overfladiske ridser, så fik 3 steng, nøøøj hvor gjorde det bare ondt bagefter. Men det var bare dejligt at have min søn i armene..

På billedet er han 1½ måned og vejer lidt over 5 kg og er 59,5 cm lang, og trives bare rigtig godt  

Knuss fra Chellepigen1992 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Zibi_84

Hold da op en hurtig fødsel, og en helt fantastisk søn Virkelig kær

Anmeld

21. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej, hvor er han lækker! Tillykke med ham

Anmeld

21. september 2011

Chelle92

Zibi_84 skriver:

Hold da op en hurtig fødsel, og en helt fantastisk søn Virkelig kær

Ja det fik meget hurtigt, er selv meget overrasket over at det gik så hurtigt. Mange tak og ja han er virkelig kær

Anmeld

21. september 2011

Chelle92

rikkeregnbue skriver:

Ej, hvor er han lækker! Tillykke med ham

Mange tak

Anmeld

21. september 2011

birthee

Det lyder til det var en god fødsel!!! Stort tillykke med en rigtig køn dreng!!

Anmeld

21. september 2011

Tulley

Chellepigen1992 skriver:

Heej piger

Nu har jeg fundet overskud til at få skrevet min fødselsberetning.

Torsdag den 21.07.2011 kl 06:00 begyndte min veer rigtig at tage til, så jeg vækkede kæresten. Kl. 12 blev jeg indlagt på fødegangen pga jeg var 4 cm åben, så jordemoderen ville gerne beholde mig derinde.

Ca kl 14:30 kom hun og tjekkede hvor meget jeg havde åbent mig mere, men jeg var stadig kun 4 cm åben, så hun prikkede hul på vandet, for at hjælpe mig da jeg ikke havde fået noget søvn om natten og var meget træt.

Da kl så blev 15 var der vagtskifte, der kom den nye jordemoder lige ind og hilste på mig. Kl 15:30 kom hun så lige ind og tjekkede, og der var jeg 7 cm åben, så der kom jeg hen i karbadet, ejj hvor var det bare dejligt, det var ligesom om at næsten alt smerte forsvandt.

Kl 16:05 begyndte jeg at få presseveer og da kl så blev 16:18 havde jeg min dejlige "lille" dreng på 3490 g og 54 cm lang i armene. Jordemoderen var meget overrasket over at det gik så hurtigt. Jeg havde ingen bristninger men 3 små overfladiske ridser, så fik 3 steng, nøøøj hvor gjorde det bare ondt bagefter. Men det var bare dejligt at have min søn i armene..

På billedet er han 1½ måned og vejer lidt over 5 kg og er 59,5 cm lang, og trives bare rigtig godt  

Knuss fra Chellepigen1992 

Hvor er han dog bare kær. Stort tillykke med ham.

Anmeld

21. september 2011

Chelle92

birthee skriver:

Det lyder til det var en god fødsel!!! Stort tillykke med en rigtig køn dreng!!

Ja den var god, og alt gik som det skulle.

Og tusind tak

Anmeld

21. september 2011

Chelle92

Tulley skriver:

Hvor er han dog bare kær. Stort tillykke med ham.

Kan kun give dig ret, og mange tak

Anmeld

21. september 2011

Janni.

En rigtig dejlig dreng, tillykke med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.