Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg været i Loop for første gang
Hårdt men godt Såskønt at være kommet igang
Andre der har haft glæde af at gå der??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mener at der ligger en i Herning, men har aldrig været der. dejligt at det gik godt
jeg startede til Zumba i sidste uge, og hold op det gav sved på panden men sjovt var det, og jeg glæder mig allerede til næste gang.
Lone Jakobsen skriver: mener at der ligger en i Herning, men har aldrig været der. dejligt at det gik godt jeg startede til Zumba i sidste uge, og hold op det gav sved på panden men sjovt var det, og jeg glæder mig allerede til næste gang.
Kan jeg godt forstå er osse rigtig sjovt
Mirjam123 skriver: Så har jeg været i Loop for første gang Hårdt men godt Såskønt at være kommet igang Andre der har haft glæde af at gå der??
Ja jeg går i loop 3 gange om ugen og syntes det er super godt.
Joan ( Smallie ) skriver: Ja jeg går i loop 3 gange om ugen og syntes det er super godt.
Lyder godt
CamillaSoefelt skriver: Hvad er loop??
Hvad er loop??
Det er cirkeltræning. Hvor alle maskiner står i en stor cirkel og så sidder du 45 sek på hver maskine og når du skal skifte lyder en klokke hver 4 maksine er så en puls maskine cykel eller romaskine og så køre du 2 gange rundt i den cirkel. Det er hårdt for der er ingen pause
Joan ( Smallie ) skriver: Det er cirkeltræning. Hvor alle maskiner står i en stor cirkel og så sidder du 45 sek på hver maskine og når du skal skifte lyder en klokke hver 4 maksine er så en puls maskine cykel eller romaskine og så køre du 2 gange rundt i den cirkel. Det er hårdt for der er ingen pause
CamillaSoefelt skriver: Wauw det lyder da ret fedt. Ved du om der er noget i Nordsjælland? Eller er det et nyt koncept?
Wauw det lyder da ret fedt. Ved du om der er noget i Nordsjælland? Eller er det et nyt koncept?
Prøv google loopfitness.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128