Finansierng af bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!

Da min dejlige kæreste og jeg så småt er gået igang med at planlægge bryllup, vil jeg høre hvordan i finansierede jeres bryllup? Lånte i penge i banken, sparede i sev op eller noget helt tredje?

Har altid sagt at jeg ikke skulle låne penge, for at holde bryllup, men vi er efterhånden nået dertil hvor vi godt kan se, at vi nok aldrig får vores drømmebryllup hvis ikke vi låner ihvertfald nogle af pengene, da vi har så store familier begge to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

chriwi

Vi var igang med opsparing, men solgte hus (fandt drømmehuset), og i forbindelse med salg, var der kæmpe overskud så vi kunne få vores drømmebryllup.

Ville personligt aldrig låne penge til mit bryllup

Christina

www.mmwfoto.dk

Anmeld

21. september 2011

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Hej piger!

Da min dejlige kæreste og jeg så småt er gået igang med at planlægge bryllup, vil jeg høre hvordan i finansierede jeres bryllup? Lånte i penge i banken, sparede i sev op eller noget helt tredje?

Har altid sagt at jeg ikke skulle låne penge, for at holde bryllup, men vi er efterhånden nået dertil hvor vi godt kan se, at vi nok aldrig får vores drømmebryllup hvis ikke vi låner ihvertfald nogle af pengene, da vi har så store familier begge to

vi sparde op men vi havde heller ikke noget stort bryllup vores bryllup koste små 2500kr vi var mig og manden og vores forældre  

men en dag vi aldrig glemmer og som vi virkelig nød

Anmeld

21. september 2011

Nadia&Daniel

Vi havde en opsparing - som vi kunne tage fra.. Vil personligt ALDRIG lån til et bryllup..

Anmeld

21. september 2011

Den lykkelige

Vi er ikke gift.. men skal forhåbentlig næste år.. Men vi spare enten op eller spare lidt..
Jeg ville aldrig låne til det.. Kender nogle som har lånt 120.000 kr. for at få deres bryllup.. det skal de nu gå og afdrage på.. fatter slet ikke det er det værd..  Men bestemmer man jo selv..

Anmeld

21. september 2011

Georgia

Vi skal giftes næste år og er ved at spare op, vi når at spare 50 - 60.000 op
Dertil sælger jeg en masse ting, så der tjener jeg 500 - 1000 kr. ekstra om mdr. ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.