Hængevugge - ny i DK - er total solgt! Erfaring søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej, jeg er fuldstændig pjattet med denne vugge:

http://haenge-vugge.dk/

Den er ny i handlen herhjemme som jeg kan forstå, og derfor er der måske ikke nogen herinde som har erfaring med den.

Men, jeg vil alligevel høre om der skulle være nogen herinde der har den?

Synes den er vildt fin i forhold til andre hængevugger jeg har set. Og så fås den også i en model der kan stilles på gulvet, samt hænges op.

Ej men altså 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Camillee

kender den ikke men nøj den er smuk!
( hvis man kan sige det om en vugge )

Anmeld

21. september 2011

Camillee skriver:

kender den ikke men nøj den er smuk!
( hvis man kan sige det om en vugge )

Ja er den ikke bare floooot  Synes godt man kan sige den er smuk. Synes jeg ihvertfald den er. Jeg er helt hooked på den model der også kan stå på gulvet. Og den er faktisk ikke særlig dyr. 

Anmeld

21. september 2011

Maja88

altså.. det er jo samme princip som leander vugg, bortset fra denne her er firkantet

Anmeld

21. september 2011

Camillee

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja er den ikke bare floooot  Synes godt man kan sige den er smuk. Synes jeg ihvertfald den er. Jeg er helt hooked på den model der også kan stå på gulvet. Og den er faktisk ikke særlig dyr. 

den er rigtigt flot (: ja der belv jeg også positivt overrasket (:
ja det var også lige den jeg fald over, kunne lige se for mig at Elias ville  gynge babyen, puha stakkels baby 

har været lun på leander vuggen siden jeg belv gravid første gang og der er jeg stadig, vi har bare ikke rigtig plads (: hehe 

Anmeld

21. september 2011

Thalia

Jeg tænker også lidt at det er det samme som en lenadervugge bare i en anden form.

Personligt er jeg mere til slyngevuggen. Desl da den skærmer mere, og dels da former sig efter barnet og man derfor slipper for bekymringer om skævt baghoved.

Anmeld

21. september 2011

Skouboe

Er det ikke bare en variant af Leander vuggen? Den kender jeg flere, der har gode erfaringer med.

Jeg synes dog ikke at denne her virker specielt stor - mine piger ville være vokset ud af den omkring 3 måneders alderen - og så synes jeg det er for dyrt for noget jeg ikke kan bruge længere.

Selvom længden er 80, betyder det ikke at baby kan ligge deri indtil han/hun er 80 cm - der skal gerne være lidt luft i hver ende.

Anmeld

24. september 2011

Mauser.

Den er da vildt fed søde, specielt med forhæng på syntes jeg altså, det eneste jeg ville få lidt stress over med sådan en vugge er når du begynder at kunne sidde op, hvilke nogen gør ret hurtigt jo, så er der skisme langt ned hvis man læner sig ud over

Anmeld

24. september 2011

Mulleunge skriver:

Den er da vildt fed søde, specielt med forhæng på syntes jeg altså, det eneste jeg ville få lidt stress over med sådan en vugge er når du begynder at kunne sidde op, hvilke nogen gør ret hurtigt jo, så er der skisme langt ned hvis man læner sig ud over

Langt ned?  Tænker du hvis den står på gulvet?

Anmeld

24. september 2011

Mauser.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Langt ned?  Tænker du hvis den står på gulvet?

Nej nej hvis man hænger den, og baby læner sig en dag de har lært at sidde op og læner sig ud over er der langt at falde ned :/ det skete for min veninde som havde en vugge der hang, jeg havde selv overvejet det men turde så ikke da de jo følger babys krop og hvis de læner sig ud over kan de falde ud men man kan selvfølgelig lade vær med at hænge den så den hænger højt ?? ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.