Bring it on! Så fik jeg to streger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. september 2011

DinNabo

Sådan! Var ellers 100% sikker på, at jeg ikke var blevet gravid denne måned da vi totalt missede ægløsningen.... troede jeg!

Føler at jeg bør melde mig til de unge mødre på trods mine 34 år. Jeg er SÅ glad men hold kæft hvor er jeg også forvirret  Hvordan skal det dog gå, og kan jeg virkelig finde ud af at passe en lille bebs?

Fortæl mig lige, at det nok skal gå, og at man finder ud af det hele, hen af vejen!!!

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

twinboys

DinNabo skriver:

Sådan! Var ellers 100% sikker på, at jeg ikke var blevet gravid denne måned da vi totalt missede ægløsningen.... troede jeg!

Føler at jeg bør melde mig til de unge mødre på trods mine 34 år. Jeg er SÅ glad men hold kæft hvor er jeg også forvirret  Hvordan skal det dog gå, og kan jeg virkelig finde ud af at passe en lille bebs?

Fortæl mig lige, at det nok skal gå, og at man finder ud af det hele, hen af vejen!!!

Anja

Stort tillykke med den ekstra gyldne streg...

Iiiihhh tænk et lillle spir vokser sig nu stor og stærk inden i din mave...

Og du bliver en fantastisk mor som vokser med opgaven...

Majbritt

Anmeld

21. september 2011

B&J

Stort tillykke med dine to streger, og du skal nok klare det... du bliver verdens dejligste mor

Anmeld

21. september 2011

DinNabo

twinboys skriver:

Stort tillykke med den ekstra gyldne streg...

Iiiihhh tænk et lillle spir vokser sig nu stor og stærk inden i din mave...

Og du bliver en fantastisk mor som vokser med opgaven...

Majbritt

Tak. det var lige hvad jeg havde brug for at høre..... Åh gud, aner slet ikke hvad jeg skal gøre. Kan man ikke få en manual et eller andet sted?

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

DinNabo skriver:

Anja

Tillykke! 

Anmeld

21. september 2011

Madam Blå

DinNabo skriver:

Anja

Sådan! Stoort tillykke med din lille spire!

Jeg satser stærkt på, at man finder ud af det hen ad vejen Mon ikke. Hvis alle andre kan, så kan vi også

Tillykke igen

Anmeld

21. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med spiren

Anmeld

21. september 2011

twinboys

DinNabo skriver:

Tak. det var lige hvad jeg havde brug for at høre..... Åh gud, aner slet ikke hvad jeg skal gøre. Kan man ikke få en manual et eller andet sted?

Smiler hvor er du sød...

Gå på biblo og læs nogle gode bøger om det... de kan måske hjælpe dig lidt...

Majbritt

Anmeld

21. september 2011

lycly

Stoort tillykke ! Bare vent og se, når først du har din guldklump i armene, så er det som om at du har været mor hele dit liv , det kommer heeelt automatisk det hele  

Anmeld

21. september 2011

lycly

DinNabo skriver:

Læs bogen "venindenguiden til MORskab", den er SÅ god og fortæller alt hvad man skal vide både under og efter graviditet. OGSÅ alt det som INGEN ellers fortalte mig om at få barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.