graviditets symptomerne bliver meget svage hjälp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. september 2011

louisekanayo

Hej derude,

Jeg er endelig blevet gravid efter 13 maaneders arbejde med manden

jeg burde väre i uge 7 nu 7+2 ca, i sidste uge var mine symptomer meget stärke saasom meget ömme brystvorter lidt kvalme om aften ligament smerter og humörsvingninger osv ! saa jeg testede tirsdag den 13.09 og der var 2 meget positive teste näste dag gik je til läge forde jeg har mistet för var jeg meget bange saa bildte dem ind jeg havde smerter og blev derfor undersögt med det samme scanningen viste ikke noget foster bare den der vand säk hvor fosteret skulle ligge i jeg blev sendt hjem og skulle komme igen fredag den 16, det gjorde jeg saa og ved denne scanning var der et foster paa 5 millimeter  det var en dejlig overraskelse, men siden sidste uge er mine graviditets symptomer blevet svagere og svagere  og er dödsens angst nu for at der er noget galt jeg har närmest ikke ömme bryster mere med mindre jeg er meget haard ved dem kan jeg lige ane ömheden men det gör ikke ondt, kan kun en själden gang märke ömhed i underlivet og mine byster er helt slappe og normale igen ! ingen kvalme og ingen ändret spise vane ingen träthed osv skal jeg väre bekymret eller skal jeg ta den med ro skal först til scanning igen den 14 oktober syns det er temmeligt tidligt at symptomer forsvinder i graviditeten haaber i vil skrive nogle svar har skrevet over alt paa nettet og ingen svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

channie-g

louisekanayo skriver:

Hej derude,

jeg burde väre i uge 7 nu 7+2 ca, i sidste uge var mine symptomer meget stärke saasom meget ömme brystvorter lidt kvalme om aften ligament smerter og humörsvingninger osv ! saa jeg testede tirsdag den 13.09 og der var 2 meget positive teste näste dag gik je til läge forde jeg har mistet för var jeg meget bange saa bildte dem ind jeg havde smerter og blev derfor undersögt med det samme scanningen viste ikke noget foster bare den der vand säk hvor fosteret skulle ligge i jeg blev sendt hjem og skulle komme igen fredag den 16, det gjorde jeg saa og ved denne scanning var der et foster paa 5 millimeter  det var en dejlig overraskelse, men siden sidste uge er mine graviditets symptomer blevet svagere og svagere  og er dödsens angst nu for at der er noget galt jeg har närmest ikke ömme bryster mere med mindre jeg er meget haard ved dem kan jeg lige ane ömheden men det gör ikke ondt, kan kun en själden gang märke ömhed i underlivet og mine byster er helt slappe og normale igen ! ingen kvalme og ingen ändret spise vane ingen träthed osv skal jeg väre bekymret eller skal jeg ta den med ro skal först til scanning igen den 14 oktober syns det er temmeligt tidligt at symptomer forsvinder i graviditeten haaber i vil skrive nogle svar har skrevet over alt paa nettet og ingen svar

tror du skal tage det med ro, det er meget forskellig fra person til person hvordan, hvornår og hvor længe man har symptomer i en graviditet, jjeg selv havde dem først efter uge 14, hvorefter de kommet og gået ind til nu (er 34+1 idag), og jeg viste jeg var gravid fra jeg var 4+2... sååå tag det rolig og nyd at du ikke har dem så længe det varre, for de kan hurtig komme igen...

Anmeld

21. september 2011

louisekanayo

Tak ,,, syns jeg märkede meget i gaar aftes men her til morgen var der intet af ömme bryster men kan märke niv i venstre side af underlivet saa det er vel gode tegn  

Anmeld

21. september 2011

Julemusen

BAre tage det helt roligt JEg havde ikke symptomer de første 10 uger. Og har overhovedet ikke haft ømme bryster i hele min graviditet, er nu 35+1 henne. Er meget forskelligt hvordan kroppen reagerer. Og er de færreste der har konstante symptomet. 

Anmeld

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

louisekanayo skriver:

Tak ,,, syns jeg märkede meget i gaar aftes men her til morgen var der intet af ömme bryster men kan märke niv i venstre side af underlivet saa det er vel gode tegn  

Det er helt normalt at symptomerne kommer og går. Jeg fik først lidt kvalme omkring uge 8, men det kom og gik som vinden blæste. Så har aldrig haft en hel sammenhængende uge med symptomer.

Mine bryster har heller ikke været særlig ømme, så det tænker jeg ikke som et dårligt tegn. Kan være det kommer senere. Hos mig kom der lidt ømhed ca halvvejs, men slet ikke i samme dur som hos andre.

Er 30+0 i dag, og har ikke dannet råmælk endnu, så jeg er bare en langsom starter mht. det. Måske er du også 

Anmeld

21. september 2011

louisekanayo

Ja men jeg har netop haft stärke symptomer i starten og derfor det bekymre mig at de nu bliver mindre og er nästen väk ... men mine bekymringer er nok xtra store forde det er saadan en önske graviditet og at det to os saa lang tid för det lykkedes, og saa har jeg mistet för

skal nok bare slappe af

Anmeld

21. september 2011

prik

louisekanayo skriver:

Hej derude,

tror ikke du skal være nervøs..

jeg har symptomer men de kommer og går ..

så har jeg super mege kvalme og udnerlige spisevaner og ømme bryster hvor de er helt spændte og så dagen efter kan det være ingen ting .. tror det kommer og går meget men self forskelligt fra person til person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.