21 + 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

TbCp

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det begynder at gå stærkt nu, hva! 

Ja for pokker! Og barslen nærmer sig med hastige skridt Det er bare dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

TbCp skriver:

Ja for pokker! Og barslen nærmer sig med hastige skridt Det er bare dejligt!

Dejligt! Hvornår går du fra? Jeg fortsætter jo på skolebænken indtil baby kommer 

Anmeld

21. september 2011

TbCp

Dejligt! Hvornår går du fra? Jeg fortsætter jo på skolebænken indtil baby kommer 

1/1 Men går jo på juleferie inden da så omkring 22 december lukker jeg dagplejen i

Havde jeg været kommunal måtte jeg gå fra 8 uger før termin, men nu er jeg privat så det hedder kun 4 uger før, så jeg er glad for der lige kommer en juleferie også

Skal du være meget i skole op til? Eller kan du være hjemme og slappe af i mens. Måske tiden går hurtigere i slutningen når du har lidt at se til?

Anmeld

21. september 2011

TbCp skriver:

1/1 Men går jo på juleferie inden da så omkring 22 december lukker jeg dagplejen i

Havde jeg været kommunal måtte jeg gå fra 8 uger før termin, men nu er jeg privat så det hedder kun 4 uger før, så jeg er glad for der lige kommer en juleferie også

Skal du være meget i skole op til? Eller kan du være hjemme og slappe af i mens. Måske tiden går hurtigere i slutningen når du har lidt at se til?

Det er da skønt!  Ja jeg tager 3 enkeltfag, og der er jo mødepligt. Men den sidste måned er der altid fredagsfri, hvor jeg ellers havde to timers kemi. Så det er mandag, tirsdag og torsdag jeg skal i skole. Til gengæld er det nogle meget meget lange dage.  Men nu må vi se, ellers må jeg veksle lidt mellem fagene. 

Tror det kommer til at gå stærkt, for uanset hvad er der masser af opgaver og læsning som skal klares. 

Anmeld

21. september 2011

Chalala85

Stor flot smuk mave som altid

Anmeld

21. september 2011

TbCp

Det er da skønt!  Ja jeg tager 3 enkeltfag, og der er jo mødepligt. Men den sidste måned er der altid fredagsfri, hvor jeg ellers havde to timers kemi. Så det er mandag, tirsdag og torsdag jeg skal i skole. Til gengæld er det nogle meget meget lange dage.  Men nu må vi se, ellers må jeg veksle lidt mellem fagene. 

Tror det kommer til at gå stærkt, for uanset hvad er der masser af opgaver og læsning som skal klares. 

Så er der da i det mindste et par fridage ind imellem hvor du kan "lege" at du har barsel

Anmeld

21. september 2011

TbCp

Chalala85 skriver:

Stor flot smuk mave som altid

Tak

Anmeld

21. september 2011

Møn-Mor

Dejlig mave  og så en bette dreng som nr. 2, det må blive sjovt med en af hver som de vokser op i forhold til at opleve forskellene på kønnene.

/Winnie, som glæder sig til sin barsel om knap 10 uger (har sidste arbejdsdag d. 25. november).

Anmeld

21. september 2011

TbCp

Møn-Mor skriver:

Dejlig mave  og så en bette dreng som nr. 2, det må blive sjovt med en af hver som de vokser op i forhold til at opleve forskellene på kønnene.

/Winnie, som glæder sig til sin barsel om knap 10 uger (har sidste arbejdsdag d. 25. november).

Ja vi føler os faktisk rimelig priviligerede at vi får lov at få en af hvert køn

Og tak

Anmeld

21. september 2011

TbCp skriver:

Så er der da i det mindste et par fridage ind imellem hvor du kan "lege" at du har barsel

Ja, har jo ingen komplikationer andet end det er lidt tung i ryggen efterhånden. Men det går indtil videre. Håber det bliver ved sådan, for så skal det nok kunne lade sig gøre. Jeg må tage en lille flad pude med i tasken så, hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.