Hårvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. september 2011

JeNoVa

Jeg vasker ikke mine børns hår særlig tit, men ind imellem er det nødvendigt, hvis det er fedtet ind i mad eller andet godt.

Men, hvordan kan man dog vaske børnenes hår, UDEN at de får shampoo i øjnene, når det skal skylles ud? Jeg søger metoder til både baby og tumling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Hvem?

JeNoVa skriver:

Jeg vasker ikke mine børns hår særlig tit, men ind imellem er det nødvendigt, hvis det er fedtet ind i mad eller andet godt.

Men, hvordan kan man dog vaske børnenes hår, UDEN at de får shampoo i øjnene, når det skal skylles ud? Jeg søger metoder til både baby og tumling.

Den store på 20 mdr læner hovedet tilbage og så får han en vaskeklud hen over øjene.

Den bette på knap 9 mdr, blir lagt i armen også er det nemt at vaske hans hår

Ellers så jeg en dims i Fakta i sidste uge, netop til det... Købte den dog ikke, da jeg ik havde brug for den.

Anmeld

21. september 2011

Fam. Madsen

når jeg vasker marcus's hår (han er 3år) skyller jeg en klud op også får han den for øjene også skyller jeg den.

oliver 2 mdr. har jeg kun prøvet og vaske hår på engang og hans hår skyllede jeg bare med en kop van i mens han sad i stolen til badekaret

Anmeld

21. september 2011

JeNoVa

Bondefruen skriver:

Den store på 20 mdr læner hovedet tilbage og så får han en vaskeklud hen over øjene.

Den bette på knap 9 mdr, blir lagt i armen også er det nemt at vaske hans hår

Ellers så jeg en dims i Fakta i sidste uge, netop til det... Købte den dog ikke, da jeg ik havde brug for den.

Tak for råd. Jeg ved ikke lige, hvad det er for en dims i Fakta, men jeg har ihvertfald svært ved at få lov til at holde en vaskeklud foran min 19 måneder gamle datter's øjne. Hun er meget stædig.

Jeg vil forsøge at holde babyen i armen ved næste hårvask.

Anmeld

21. september 2011

JeNoVa

Fam. Madsen skriver:

når jeg vasker marcus's hår (han er 3år) skyller jeg en klud op også får han den for øjene også skyller jeg den.

oliver 2 mdr. har jeg kun prøvet og vaske hår på engang og hans hår skyllede jeg bare med en kop van i mens han sad i stolen til badekaret

Tak for dit indlæg.

Anmeld

21. september 2011

L.J.L

JeNoVa skriver:

Altså herhjemme er det ret uundgåeligt med sæbe i øjnene, så vi skyller bare hurtigt, og så må vi tage 10 sekunders raseri anfald og tuderi med i købet

Jeg så forleden at de i fakta havde sådan nogle neopren omvendte kasketter (uden top) som gjorde at barnet ikke fik vand i øjnene, skide smart, men nåede ikke at få fat i en Men tænker om ikke de er til at få andre steder muligvis?

Anmeld

21. september 2011

L.J.L

JeNoVa skriver:

wow fandt da lige de her

http://www.babybusiness.dk/tingfinder-undgaa-saebe-i-oejnene-ved-haarskyl.html 

Anmeld

21. september 2011

bette

vi har sådan en dims fra fakta... et vidundermiddel.. 

mikkel har ik skabt sig siden jeg brugte den første gang.. ingen skrig og skrål det er sku nice ik at kæmpe med ungen når nu han ellers elsker at være i bad.. 

det er en slags kande men foran er der sådan et gummistykke du ligger mod barnets pande så vandet kun løber bagover og nu behøver jeg ik bruge den på den måde mere.. nu ber jeg ham bare om at ligge hovedet tilbage og så hælder jeg bare :)

Anmeld

21. september 2011

bette

og jeg havde faktisk prøvet alt andet.. tilmed dykkerbriller

Anmeld

21. september 2011

bette

L.J.L skriver:

wow fandt da lige de her

http://www.babybusiness.dk/tingfinder-undgaa-saebe-i-oejnene-ved-haarskyl.html 

det er lige præcis den første dims der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.