Hvornår blir det min tur.. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Aagaard

Hvis jeg nu sender dig de to spande jeg har stående, så føder du lige imorgen og så kan du jo sende dem retur, så tager jeg og føder fredag!

Jeg er godt nok ikke hverken på termin eller over tid, men jeg giiiider ikke mere nu! Alt er ømt og gør ondt! - Kom nu ud baby!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Katte87 skriver:

Sender alt det vestøv jeg kan! Vi skal have flere septemberbabyer  

..smil   Det håber jeg så sandelig os det bliver da

Er gået 8 dage over tid nu så forhåbentlig får han/hun´ikk lov ti og bliv liggende og hygge sig derinde ret meget længere. Der må os være grænser for hvor stædig man må være   ..og hva ens mor ka klare at levere ..smil

Har selv fødselsdag her på fredag d.23. så måske det går hen og bliver min "største" og fantastiske fødselsdags-gave nogensinde  

Anmeld

22. september 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Aagaard skriver:

Hvis jeg nu sender dig de to spande jeg har stående, så føder du lige imorgen og så kan du jo sende dem retur, så tager jeg og føder fredag!

Jeg er godt nok ikke hverken på termin eller over tid, men jeg giiiider ikke mere nu! Alt er ømt og gør ondt! - Kom nu ud baby!

Låner gerne et par spande fulde  ..og sender hurtig retur igen efter brug

Håber ikk du får en lige så lang og næsten ULIDELIG VENTE-TID som jeg. Det er godt nok ved og være nok synes jeg nu! 

Kom så ud min lille skat derinde

Anmeld

22. september 2011

camillahave

Jeg sender også noget ve støv!! Og vil gerne modtage det retur!

jeg er 40+3 og fik løsnet hinder hos jdm igår, meeeen stadig intet held øv øv. 

Nu må babyerne altså godt komme ud, deres 1-værelses lejekontrakt er for længst udløbet!

Held og lykke når det går i gang 

Anmeld

22. september 2011

Ka+Ma=Be

Mor til 'en, og nu snart 2 :o) skriver:

..smil   Det håber jeg så sandelig os det bliver da

Er gået 8 dage over tid nu så forhåbentlig får han/hun´ikk lov ti og bliv liggende og hygge sig derinde ret meget længere. Der må os være grænser for hvor stædig man må være   ..og hva ens mor ka klare at levere ..smil

Har selv fødselsdag her på fredag d.23. så måske det går hen og bliver min "største" og fantastiske fødselsdags-gave nogensinde  

Jah, det er ikke sådan med de stædige bebser! Dem synes jeg der er flere af hos septembermødrene hehe.

Men når du er så langt over tid, så bliver du vel under alle omstændigheder snart sat igang!?  

Det ville være en dejlig fødselsdagsgave! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.