Drengetøj, str. 56-74, byd byd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.520 visninger
48 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Kvist

Da min søn snart runder hans første år, har jeg sorteret lidt i alt det vi har til at ligge som ikke bruges mere..

Så alt hvad i ser her sælges, har ikke faste priser, er til at handle med, så kom med et BUD..

Kan ikke helt finde ud af at skrive under hvert enkelt billede, men sko er str. 16-19 tøj str. 56-74..

Håber det er til at finde ud af, og at der er nogle der kan bruge noget..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

juni

Kvist skriver:

Da min søn snart runder hans første år, har jeg sorteret lidt i alt det vi har til at ligge som ikke bruges mere..

Så alt hvad i ser her sælges, har ikke faste priser, er til at handle med, så kom med et BUD..

Kan ikke helt finde ud af at skrive under hvert enkelt billede, men sko er str. 16-19 tøj str. 56-74..

Håber det er til at finde ud af, og at der er nogle der kan bruge noget..

Str. , pris og stand på Katvig stribet velourheldragt, småfolk body, idat heldragt med høns, og molo jakke?

Anmeld

21. september 2011

Kvist

juni skriver:

Str. , pris og stand på Katvig stribet velourheldragt, småfolk body, idat heldragt med høns, og molo jakke?

IdaT heldragt med kyllinger, str. 56, god men brugt, Småfolk, str. 62, god men brugt, Katvig boilersuit, str. 68, næsten som ny, Molo Fleece, str. 68, næsten som ny..

Stadig int. i det hele på trods af de forskellige str.??

Anmeld

21. september 2011

juni

Kvist skriver:

IdaT heldragt med kyllinger, str. 56, god men brugt, Småfolk, str. 62, god men brugt, Katvig boilersuit, str. 68, næsten som ny, Molo Fleece, str. 68, næsten som ny..

Stadig int. i det hele på trods af de forskellige str.??

Jeg tænker lige lidt over det - jeg var mest. int. i Katvig og Molo, men han er ikke engang født endnu, så der kommer til at gå noget tid før vi skal bruge det :-)

Anmeld

21. september 2011

Kvist

juni skriver:

Jeg tænker lige lidt over det - jeg var mest. int. i Katvig og Molo, men han er ikke engang født endnu, så der kommer til at gå noget tid før vi skal bruge det :-)

Bare helt ok - kender det kun alt for godt, Albert havde også en ret stor garderobe inden han blev født

Anmeld

21. september 2011

Silja&Noam

Hva skal du ha for skoene på billede 1?

Anmeld

21. september 2011

Kvist

SiljasMoar skriver:

Hva skal du ha for skoene på billede 1?

Adidas prewalker, str. 19 - Aldrig brugt

Dem vil jeg gerne have 150 inkl. for..

Anmeld

28. september 2011

Kvist

Op..

Anmeld

8. oktober 2011

Kvist

Op op op..

Anmeld

11. oktober 2011

AndreasMor84

Jeg er på udkig efter langærmede bodyer i str 56.. har du nogle af dem + pris?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.