Hvad gør i andre? Fondant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2011

MelikkazMoar

Hej piger..

jeg har lige lavet en million (arh næsten) sommerfugle.. som skal bruges til pynt på kager lørdag, de er sat i 'pres' så de har bøjede vinger så det ligner de flyver..

hvordan skal jeg gøre med dem med hensyn til  opbevaring til lørdag hbor jeg skal pynte? hvordan gør du?

jeg var jo nød til at gøre det nu, mens prinsessen sover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

piadas

Kigger lige med her, for jeg har tænkt på det samme. Det gør det jo lidt nemmere at man ikke skal lave alt i sidste øjeblik.

Anmeld

20. september 2011

MelikkazMoar

piadas skriver:

Kigger lige med her, for jeg har tænkt på det samme. Det gør det jo lidt nemmere at man ikke skal lave alt i sidste øjeblik.

ja nemlig.. og der skal jo laves mange i mit tilfælde

Anmeld

20. september 2011

roenlund

du putter dem bare i en plastikbøtte der ikke lukker helt tøt og så ind i et skab til du skal bruge dem...

Anmeld

20. september 2011

MelikkazMoar

roenlund skriver:

du putter dem bare i en plastikbøtte der ikke lukker helt tøt og så ind i et skab til du skal bruge dem...

super.. hold op der skal bruges mange bøtter

men når nu de er bøjet, så ligger jeg dem vel først i bøtte når de er blevet lidt tørre, tørre de så vidre og bliver i formen bagefter, når de ligger i bøtterne ?

Anmeld

20. september 2011

piadas

roenlund skriver:

Jeg troede faktisk, det skulle på køl, men det må man ikke så, kan jeg næsten forstå?!

Anmeld

20. september 2011

twinboys

Jeg ligger dem i en beholder og ligger køkkenrulle over og stiller dem et tørt og ikke for varmt sted...

Majbritt

Anmeld

20. september 2011

roenlund

piadas skriver:

Jeg troede faktisk, det skulle på køl, men det må man ikke så, kan jeg næsten forstå?!

Jeg ville ikke komme dem på køl, så "sveder" de tit lidt og er ikke så nemme og sætte på kagen... da fondant jo bare er sukker holder det sig fint uden for køleskab...

Anmeld

20. september 2011

roenlund

MelikkazMoar skriver:

super.. hold op der skal bruges mange bøtter

men når nu de er bøjet, så ligger jeg dem vel først i bøtte når de er blevet lidt tørre, tørre de så vidre og bliver i formen bagefter, når de ligger i bøtterne ?

hvad har du dem i nu mens de tørre??? for kan du ikke bare komme nogetover dem og så i skabet...

Anmeld

20. september 2011

MelikkazMoar

roenlund skriver:

hvad har du dem i nu mens de tørre??? for kan du ikke bare komme nogetover dem og så i skabet...

okay ..

de ligger i et stykke pap, de ligger der i bukket, så vingernebliver samlet sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.