Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
norenberg skriver: kan se at den kjole jeg lige har købt på ebay til 240 kr incl fragt er der inde men her skal de bare have 889 kr...noget af en fortjeneste de har...
kan se at den kjole jeg lige har købt på ebay til 240 kr incl fragt er der inde men her skal de bare have 889 kr...noget af en fortjeneste de har...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
W.. skriver: Du er bare så fin og ikke tyk!!
Du er bare så fin og ikke tyk!!
åhhh tak
Fik ikke lige læst indlæg nr1, så var ved at smide et billed op af mig, i brudekjolen
Christina
www.mmwfoto.dk
Bondefruen skriver: Ej, den vil jeg ellers godt ha set, kan du ikke oploade billederne herinde?
Ej, den vil jeg ellers godt ha set, kan du ikke oploade billederne herinde?
Tror det virker nu.
metteswn skriver: Tror det virker nu.
Den er FED, den kjole!
Hejsa
jeg købte en lang sort kjole til bare 400 kr i Vila.. Den var/er rigtig flot. Har ikke noget billede, men hvis jeg var dig vill ejeg lige stikke hovedet ind i Vila og lurer lidt
henh01 skriver: Hejsa jeg købte en lang sort kjole til bare 400 kr i Vila.. Den var/er rigtig flot. Har ikke noget billede, men hvis jeg var dig vill ejeg lige stikke hovedet ind i Vila og lurer lidt
Super, mange tak . det vil jeg da li gøre næste gang jeg lunter forbi sådan en butik,
1000 tak
Bondefruen skriver: Super, mange tak . det vil jeg da li gøre næste gang jeg lunter forbi sådan en butik, 1000 tak
Jeg har også lige købt en kort (over knæene) kjole i lidt finere stof i Vila for 250 kr.
Bondefruen skriver: Den er FED, den kjole!
tak er også ret glad for den men vil sige til det bryllup jeg for nyligt var til havde jeg bare en knælang festkjole på, for man bliver træt af det helt lange der, hvis man skal danse meget.
Til de 2 sidste bryllupper jeg har været til, har jeg haft disse kjoler på:(på billede nr. 1 er jeg gravid
Kjole 1 er fra Noa Noa
Kjole 2 er fra St-martins
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128