Arrgh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Regitze&Anders

Jeg har såååå meget halsbrand!!!! Hvad kan jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Wimmie

Balancid, Balancid, Balancid 

Absolut mirakelmiddel - jeg døjer selv med forfærdelig halsbrand hele dagen - så slemt at det gør ondt i hele brystkassen 

- Men Balancid hjælper lige med det samme. Det er tyggetabeletter der smager af mint, så det er lidt som slik og man skal ikke til at sluge ubehagelige piller. De må gerne tages under graviditet 

Så spørg efter dem på dit apotek eller i Matas - de virker for mig hver eneste gang og jeg går ingen steder uden dem 

Anmeld

20. september 2011

Ka+Ma=Be

Regitze&Anders skriver:

Jeg kunne som regel holde det væk ved at drikke masser og masser af mælk! Det er i hvert fald noget de fleste har lige ved hånden.

Når det var rigtig slemt tog jeg Galieve - i starten synes jeg ikke de hjalp, men det gjorde de (jeg skulle bage tage flere tabletter af gangen)

Håber du finder en ende på det. Jeg ved selv hvor forfærdeligt det er

Anmeld

20. september 2011

ano14316

Wimmie skriver:

Balancid, Balancid, Balancid 

Absolut mirakelmiddel - jeg døjer selv med forfærdelig halsbrand hele dagen - så slemt at det gør ondt i hele brystkassen 

- Men Balancid hjælper lige med det samme. Det er tyggetabeletter der smager af mint, så det er lidt som slik og man skal ikke til at sluge ubehagelige piller. De må gerne tages under graviditet 

Så spørg efter dem på dit apotek eller i Matas - de virker for mig hver eneste gang og jeg går ingen steder uden dem 

eller Alminox, kan købes i alle håndkøb, på tankstationer, supermarkeder m.m. og er i praksis det samme som balancid!!!

Anmeld

20. september 2011

Wimmie

ano14316 skriver:

eller Alminox, kan købes i alle håndkøb, på tankstationer, supermarkeder m.m. og er i praksis det samme som balancid!!!

Super - tak for tip 

Balancid kan nemlig ikke altid lige findes i alm. butikker - har kun fundet dem på apotek og i Matas selvom det er håndkøb - men rart med et alternativ 

Anmeld

21. september 2011

Regitze&Anders

Tak for alle jeres tip (-: Må prøve mig frem

Anmeld

21. september 2011

Corn

Regitze&Anders skriver:

Hvis du ikke vil fylde dig med alle mulige "produkter", så spis en håndfuld mandler med det brune på... Det tager halsbranden, og kan så vidt vides spises i uanede mængder.

Det har hjulpet mig igennem tre graviditeter, på trods af, at jeg ikke kan lide mandler....

Hellere mandler end halsbrand

Anmeld

21. september 2011

4kløver

Sun lolly med vindrue(is) var min ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.