Update fra Holstebro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. september 2011

holbøll

Det er godt nok længe siden jeg har været herinde og kigge, det er ligesom om at facebook har overtaget meget.

Men her går det godt. Jeg har endelig fået arbejde (tilbage i juni) men det var efter 15 mdr sygemelding og 8 mdr arbejdsløshed. Så det er jo dejligt at blive stimuleret fagligt igen.

Kristian er startet i 1. kl. Han har været igemmen nogle hårde måneder siden påsken. Han blev lukket inde i et legehus til en fødselsdag og siden den dag, blev har meget aggressiv og en en dreng der var meget vred. Det har været så frustrende.

Men for 14 dage siden var vi til møde med skolen og en psykolog og vi fandt egentligt ud af han var jaget vildt i klassen, at han var blevet et mobbe offer. Men det var et rigtigt godt møde og vi fik sat nogle ting i værk som gør at han allerede få dage senere var blevet en meget gladere dreng igen der synes det er sjovt at gå i skole igen. Så der er håb forude.

Lillebror er blevet 5 og har rigtigt tralvt med at lave i sine opgave bøger mens Kristian og jeg laver lektier. De har også aftalt hvad de skal lege sammen på skolen, når Simon starter der til sommer.

Knus fra Carina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Muslingen

Øv sikke en dum oplevelse for Kristian. Godt at i ser lys forude.

Og dejligt at høre at det ellers går jer godt.

Kh Fie

Anmeld

24. september 2011

lene

øv en grum oplevelse, men dejligt at i kan se lys forude,

men dejligt det ellers går godt hos jer

Anmeld

3. oktober 2011

JulieE

Stakkels Kristian!! Puha... Får helt ondt i maven! men rigtig godt der er taget hånd om sagen og det allerede ser bedre ud!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.