forslag til navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.074 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. september 2011

tudliq

hej alle sammen

jeg går rundt og tænker baby tanker - selvom jeg absolut ikke skal være gravid før om min. 6 måneder...  ville slet ikke passe med studie osv...

men tænker det gør jeg..

min datter hedder Nia , og jeg aner simpelthen ikke hvad en søster/bror kunne hedde der passer til ?

og så så jeg lige tråden om navngivning og tænkte - hey - det er da en vildt god ide at spørge jer herinde !! 

især da manden slet ikke kan forstå hvorfor jeg tænker på det nu - vi prøver jo ikke engang at blive gravide endnu hehehe

men min hjerne fungerer anderledes åbenbart , jeg tænker baby tanker hele tiden hihi

så - har i nogen forslag til drenge/pige navne der passer til Nia ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

hende-nanna

tudliq skriver:

hej alle sammen

jeg går rundt og tænker baby tanker - selvom jeg absolut ikke skal være gravid før om min. 6 måneder...  ville slet ikke passe med studie osv...

men tænker det gør jeg..

min datter hedder Nia , og jeg aner simpelthen ikke hvad en søster/bror kunne hedde der passer til ?

og så så jeg lige tråden om navngivning og tænkte - hey - det er da en vildt god ide at spørge jer herinde !! 

især da manden slet ikke kan forstå hvorfor jeg tænker på det nu - vi prøver jo ikke engang at blive gravide endnu hehehe

men min hjerne fungerer anderledes åbenbart , jeg tænker baby tanker hele tiden hihi

Pigenavne som passer til Nia:

Aya
Lea
Bea
Ina
Ida
Ene
Sne

Drengenavne som passer til Nia:

Lau
Lai
Mo

Synes næsten (hvis du ikke har opdaget det) at det skal være et navn på tre bogstaver :-D

Ellers vil jeg da - hvis jeg må - henvise dig til www.navnesnak.dk hvor de er rigtig gode til at komme med forslag :-) 

Anmeld

20. september 2011

Drømme

tudliq skriver:

hej alle sammen

men tænker det gør jeg..

Åh jeg er vildt med navnet Nia

Kom med det samme til at tænke Nis og Nia 

Men det er selvfølgelig lidt specielt at navngive sin søn Nis..

I skal nu nok finde et perfekt navn når den tid kommer

Anmeld

20. september 2011

Drømme

Drømme skriver:

Åh jeg er vildt med navnet Nia

Kom med det samme til at tænke Nis og Nia 

Men det er selvfølgelig lidt specielt at navngive sin søn Nis..

I skal nu nok finde et perfekt navn når den tid kommer

Hvis jeg engang får tvillinger (og sandsynligheden er ((desværre)) ikke stor), og var det en dreng og en pige, ville jeg gøre alt hvad jeg kan for at navnene bliver Nis og Nia

Og der ville nok skulle en del overtalelse til xD

Anmeld

20. september 2011

tudliq

nia og nis - det lyder rigtigt godt ja - men jeg ved nu ikke helt om jeg synes om nis - sådan som alene navn hehehe  

kan også godt lide lau og nia - men igen ikke sikker på lau som alene navn hehehe

rigtigt gode forslag i er kommet med - min hjerne var gået i stå med "firkantede" navne som lotte, thomas osv...    og det virkede bare helt forkert hehehe

Anmeld

20. september 2011

tudliq

hihi og tak for de venlige ord drømme 

en mor elsker at høre at barnet har et sødt navn 

Anmeld

20. september 2011

MortilCilas

20. september 2011

Drømme

tudliq skriver:

hihi og tak for de venlige ord drømme 

en mor elsker at høre at barnet har et sødt navn 

Hehe, ja, det forstår jeg godt Men jeg kan virkelig godt lide det navn 

Mm, ja, Nis er meget specielt alene, men hvis I får en dreng (/eller pige for den sags skyld) kan I jo vente med at bestemme navnet helt til den lille er ude.. Og så kan det jo ske det er en lille Nis I står med i armene  

Åh, gud, jeg er lige pludselig blevet varm på det navn igen ! Tror jeg skal prøve om kæresten kan gå med til Nis, hvis vi får en dreng ;D

Anmeld

20. september 2011

tudliq

hehe - min mand troede hun skulle hedde emma hihi - og det var jeg egentligt gået med til. synes emma er et rigtigt sødt navn... men så faldt jeg over Nia - og vidste at det var det der var hendes navn...  og da hun havde været ude i 3 dage så kunne manden også se det 

nogen gange skal mænd bare have lidt tid hihihi

men kan man godt være en baby og hedde nis ?   nis er mere en voksen mand hahaha  

Anmeld

20. september 2011

Drømme

tudliq skriver:

hehe - min mand troede hun skulle hedde emma hihi - og det var jeg egentligt gået med til. synes emma er et rigtigt sødt navn... men så faldt jeg over Nia - og vidste at det var det der var hendes navn...  og da hun havde været ude i 3 dage så kunne manden også se det 

nogen gange skal mænd bare have lidt tid hihihi

men kan man godt være en baby og hedde nis ?   nis er mere en voksen mand hahaha  

Hehe, om ikke andet må han overtales der, HVIS det bliver en lille Nis Hehe

Åh, jeg ser den skønneste dreng for mig

Niels er en rigtig mand, men Nis.. For mig er det hele vejen
Og har faktisk aldrig hørt om en, med det navn.. 

Bare det da er godkendt :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.