Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja som overskriften lyder, hvornår begyndte jeres mave at vokse?
Ja som overskriften lyder, hvornår begyndte jeres mave at vokse?
Jeg skiftede til ventebukser i uge 10 Ugen efter begyndte mine kollegaer at "snakke"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Amandas-mor skriver: Da jeg var i uge 6 måtte jeg købe nye og større jeans fordi jeg slet ikke kunne lukke dem jeg havde. I uge 10 måtte jeg have ventebukser på og da var maven så stor at det på ingen måde kunne skjules længere
Da jeg var i uge 6 måtte jeg købe nye og større jeans fordi jeg slet ikke kunne lukke dem jeg havde. I uge 10 måtte jeg have ventebukser på og da var maven så stor at det på ingen måde kunne skjules længere
Var det som førstegangs gravid?
jeg er i 4 uge og kan allerede se en lille bitte bule.. ikke noget andre ligger mærke til udover min kæreste hans sambo og jeg fordi vi går op og ned a hinanden hver dag men tror det er meget forskelligt fra person til person..
Jeg var vel omkring 10 uger henne da jeg ikke længere rigtig kunne skjule det.. Og jeg er endda en smule overvægtig så den gik lidt længere
Omkring uge 15-16 kunne man se en babybule hvis jeg tog en stram top på. Nu er jeg 18+3 og er stadig ikke vokset særlig meget.
Anonym skriver: Var det som førstegangs gravid?
Ja
hm..havde en lille bitte bule i uge 13, kunne selv se den, men hvis jeg tog en trøje på som bare var lidt løs lagde man ikke mærke til det, men ellers uge 15-16 ca kunne man se en større bule... tror man kan se det i mine billeder ...
Ved mig kunne min kæreste og jeg selv se det omkring uge 15. Men det er først nu her da jeg kom op over uge 25, at andre kan se det. Folk tror kun jeg er halvvejs, men har under 5 uger tilbage nu og er helt normalvægtig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128