Er det for kort tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Anonym trådstarter

Er det for kort tid at bruge på godnat-flaske og godnat - vist jeg bruger under 15-20 min. på det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

AnneBJ

Næh... Det bestemmer du da selv... Hvis Felix ikke skal i bad, bruger vi ca. 15-20 minutter fra vi begynder at give nattøj på, til han har fået flaske og vi har sagt godnat (og har forladt rummet)

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Næh... Det bestemmer du da selv... Hvis Felix ikke skal i bad, bruger vi ca. 15-20 minutter fra vi begynder at give nattøj på, til han har fået flaske og vi har sagt godnat (og har forladt rummet)

Årh tak for dit svar.. Var bange for at jeg var den eneste mor i verden, som gjorde det så "hurtigt".. Rejser han sig så op?? Min datter er 11 mdr.

Anmeld

20. september 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Årh tak for dit svar.. Var bange for at jeg var den eneste mor i verden, som gjorde det så "hurtigt".. Rejser han sig så op?? Min datter er 11 mdr.

Nej han er knapt et halvt år, så han ligger bare og roder rundt, snakker med sig selv og nogle gange falder han i søvn med det samme. Andre gange er jeg inde og give sut, nusse, sige schyy osv. mange gange... Men han kommer ikke op når han er lagt (med mindre han sådan for alvor er ked af det altså)

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Nej han er knapt et halvt år, så han ligger bare og roder rundt, snakker med sig selv og nogle gange falder han i søvn med det samme. Andre gange er jeg inde og give sut, nusse, sige schyy osv. mange gange... Men han kommer ikke op når han er lagt (med mindre han sådan for alvor er ked af det altså)

Sådan har vi det også - kan dog finde på at tage hende op, for at pakke hende ind i dynen.. Hun er en rigtig "dyne-pige"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.