lige et lille spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. september 2011

NJN

Ja, jeg kan jo ikke få ud af hovedet at jeg skal være MOR! 

Men, nu har jeg lagt mærke til, at mine brystvorter er konstant stive? Normalt er de kun stive hvis de fryser? Men nu er de stive hele tiden, også selvom de er varme? 

Er det spiren, der har noget med det at gøre? og oplevede i også det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Benjamins'mor

Tror det har noget med dine hormoner at gøre. Jeg havde det præcist lige sådan. 

Så det er ikke noget du behøver tænke yderligere over, min læge sagde det var meget normalt. 

Anmeld

20. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NJN skriver:

Ja, jeg kan jo ikke få ud af hovedet at jeg skal være MOR! 

Men, nu har jeg lagt mærke til, at mine brystvorter er konstant stive? Normalt er de kun stive hvis de fryser? Men nu er de stive hele tiden, også selvom de er varme? 

Er det spiren, der har noget med det at gøre? og oplevede i også det? 

Det er nok hormonerne. Bare vent, de har deres eget liv de næste mange månder. Hehe 

Anmeld

20. september 2011

NJN

benjamins'mor skriver:

Tror det har noget med dine hormoner at gøre. Jeg havde det præcist lige sådan. 

Så det er ikke noget du behøver tænke yderligere over, min læge sagde det var meget normalt. 

Tak for dit svar..  Så skal jeg ikke tænke mere på det. 

Anmeld

20. september 2011

NJN

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er nok hormonerne. Bare vent, de har deres eget liv de næste mange månder. Hehe 

Ja puha, det tør jeg slet ikke tænke på!  Jeg er allerede tude marie, ( 1 af grundene til jeg testede.) så tør slet ikke tænke på hvordan det bliver.. 

Anmeld

20. september 2011

NJN skriver:

Ja puha, det tør jeg slet ikke tænke på!  Jeg er allerede tude marie, ( 1 af grundene til jeg testede.) så tør slet ikke tænke på hvordan det bliver.. 

Hehe, jeg er slet ikke ramt af hormoner mht. humøret. Det er værst når jeg har sovet dårligt, men ellers ikke. Er bare så lykkelig 

Anmeld

20. september 2011

NJN

Hehe, jeg er slet ikke ramt af hormoner mht. humøret. Det er værst når jeg har sovet dårligt, men ellers ikke. Er bare så lykkelig 

Åhhh hvor er det dejligt!!!!  Det jo sådan det skal være! 

Anmeld

20. september 2011

NJN skriver:

Åhhh hvor er det dejligt!!!!  Det jo sådan det skal være! 

Lige præcis. Hvornår skal du til lægen? 

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

NJN skriver:

Hehe, jeg fik simpelthen det største temperament da jeg var gravid. Og grad faktisk også meget. 4 dage inden min termin (Benjamins far var pakkechauffør) havde han sat sig fast i sneen nede ved KOLDING, omkring 100 km væk. Og jeg græd i 2 timer. 

Anmeld

20. september 2011

NJN

Lige præcis. Hvornår skal du til lægen? 

Har ikke lige fået bestilt tid endnu, vil lige tage 1 til morgen test før jeg bestiller tid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.