Hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. september 2011

CarinaSkonning

Hej jeg er ny her inde. så en kort beskrivelseø

Jeg har en datter der blev 4 måneder d. 12-09-2011

emma hedder hun <3

hun har siden fødslen haft mange problemer.. men et a de største der forsætter er hendes mave/ afføring og søvn mangel

Emma er på¨det sidste begyndt og have problemer med sin afføring. hun får moxalole for det. 

men nu er hun osse begyndt med at hun ikke sove mere end 2 timer max om dagen og hvis jeg er heldig sover hun 3 timer i træk om natten-.

er der nogen der har nogle gode råd.

hun er startet på grød det gjorde hun 14 dage før hun var 4 måneder fordi hun ikke vil tage sin mælk. men nu ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gør og er ved og være godt udmattet og kan sku snart ikke fungere ordentligt. 

jeg overvejede majsvælling. men der står på parkerne at det er fra 6 måneder - men nu har jeg prøvet og lave det selv for og gi hende det i aften og se om det hjælper.- men er bar bang for om hendes mave får det værre .-

alle råd og erfaringer er velkommen.

hilsen carina mor til emma<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Turtles

CarinaSkonning skriver:

Hej jeg er ny her inde. så en kort beskrivelseø

Jeg har en datter der blev 4 måneder d. 12-09-2011

emma hedder hun <3

hun har siden fødslen haft mange problemer.. men et a de største der forsætter er hendes mave/ afføring og søvn mangel

Emma er på¨det sidste begyndt og have problemer med sin afføring. hun får moxalole for det. 

men nu er hun osse begyndt med at hun ikke sove mere end 2 timer max om dagen og hvis jeg er heldig sover hun 3 timer i træk om natten-.

er der nogen der har nogle gode råd.

hun er startet på grød det gjorde hun 14 dage før hun var 4 måneder fordi hun ikke vil tage sin mælk. men nu ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gør og er ved og være godt udmattet og kan sku snart ikke fungere ordentligt. 

jeg overvejede majsvælling. men der står på parkerne at det er fra 6 måneder - men nu har jeg prøvet og lave det selv for og gi hende det i aften og se om det hjælper.- men er bar bang for om hendes mave får det værre .-

alle råd og erfaringer er velkommen.

hilsen carina mor til emma<3

Har i prøvet at skifte mælke mærke?
Måske kan hun ikke lide det mælkeerstatning som i bruger??

For det kunne godt lyde som hun jo er sulten og derfor ikke sover så længe af gangen?
Men det er jo ikke nemt hvis hun ikke ville spise.
Har i snakket med jeres sundhedsplejske om det?

Ha en dejlig aften

Anmeld

20. september 2011

CarinaSkonning

jeg tror umidelbart at du har misforstået mit problem. 

for har ikke problemer med hun ikke vil spise.

men hun vil ikke sove overhovedet .

og hendes mave har det ikk godt

Anmeld

20. september 2011

nellemann24

CarinaSkonning skriver:

jeg tror umidelbart at du har misforstået mit problem. 

for har ikke problemer med hun ikke vil spise.

men hun vil ikke sove overhovedet .

og hendes mave har det ikk godt

jeg har samme problem og synes det er hårdt. og det er virklig en kæmp når han er overtræt for han vil bare ikke gi sig. Men om natten (det er kun sket 7 gange i alt de sidste 3 uger har han sovet 6½ time) og ved faktisk ikke hvordan jeg gør det nemmer for ham og mig..

men når vi kører bil eller i barnevogne sover lige indtil vi stopper

Anmeld

22. september 2011

CarinaSkonning

Hmm det er osse sket få gang her at hun har sovet fra kl 22 til 6  

men jeg forsøger og lave en døgn rytme for hende nu og se om det hjælper. 

ja hun sover osse hele tiden når vi køre bil. 

men nu har jeg prøvet og lave en majs vælling efter netsundhedsplejerskens opskrift og se om det hjælper.. 

Anmeld

22. september 2011

Koen.

Hejsa

Jeg har en datter på 17 mdr. hun har fra dag 1 været forstoppet så vi er tilknyttet børneafd.

Her sover Lærke heller ikke godt om natten hun kan nogle nætter vågne 1 gang i timen og de dage maven har drillet meget er de nætter hun sover værst

Jeg kan ikke komme med nogle fantastiske råd andet end HOLD UD, på børneafd. mener de at når Lærke får styr og ro på maven skal søvnen nok blive bedre(fc

Kæmpe ved hvor hårdt det kan være!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.