Den vægt :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Vivian87

Har lige været på vægten, og den siger +7 kg er i uge 25, og ved godt at 7 kg sikkert ikke er meget, men havde et BMI på 40 da jeg blev gravid, så har fået at vide af jordemoren og lægen at jeg kun må tage 5-9 kg på :-( spiser så sundt jeg kan (lider utrolig meget af madlede), men bliver bare ved med at tage på ved ikke lige hvad jeg ville med det her indlæg, nok bare pive lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Miss P

Åerrhh søtte, You´re not the only one..

Jeg har taget 7,5 kilo på....

Men ved du hvad.... Det rør mig ikke, for jeg skal ha´en dejlig søn.

De kilo rasler af igen bagefter, det er helt sikkert.

Tænk på den dejlige bebs inde i maven.. Der skal jo være noget at ta´af.. He he

Knus til dig søtte

Anmeld

20. september 2011

Københavnermor

Du er IKKE den eneste... 

I dag sagde min vægt +10kg og jeg er 27+5..... 

Så jeg sætter mig gerne og græder snot sammen med dig over vores dumme vægte, som tydeligvis må have regnet forkert...

Anmeld

20. september 2011

Gaia

Jeg ville prøve en kostvejleder. Noger med at nogle jordemoder centre har. Sådan en tilknyttet. Har jeg læst. Ved selvf. Ik om det er rigtigt. Men uanset hvad kunne det jo være værd at prøve.

Anmeld

20. september 2011

Vivian87

Er glad for at jeg ikke er den eneste! Og ja, du har ret sødte, det er jo ikke bare ligegyldige kg, der kommer jo en fantastisk lille baby ud af det er nok bare bange for hvad lægen siger på torsdag til mit 2. lægetjek! Ja, tror også jeg vil spørge min jordemor om at få hjælp fra en diætist når jeg skal til mit 2. jordemor besøg i oktober!

Anmeld

20. september 2011

Malonde1985

Hvis du spiser så sundt du kan og ja.. prøver, så kan du jo ikke gøre andet. Det kan jo også være væske osv i forbindelse med graviditeten. Og til sidst i graviditeten plejer man ikke at tage så meget på, så synes du skal tage det roligt. 

Har selv været heldig med ikke at tage ret meget på.. Tog kun 7-8 kg på hver gang - både under 1. og 2. graviditet.

Sender dig en krammer og en reminder - der ligger en dejlig bebs i mavsen 

Anmeld

20. september 2011

KarinaMDK

Du er bestemt ikke den eneste..  jeg er 25+0 i dag, og min vægt siger + 12 kg... Var dog ikk særlig stor inden... Men er stoppet med at ryge, og fik øget appetit i starten, så mit er bestemt ikke mærkeligt..  Jeg er også spændt på hva lægen siger fredag, til mit 2. læge besøg...  Der kommer jo en dejlig prinsesse ud af det, så pyt.. Bare hun har det godt og trives, så har jeg det også godt..

Anmeld

20. september 2011

Nitz - <3 David

Jeg er 23+0 idag.. og min vægt siger +6 kg.. jeg syns jeg spiser som jeg plejer.. Jeg har ikke rigtig haft noget "æde-flip" eller større trang til slik og søde sager..
JDM sagde i sidste uge at min vægt var meget normal.. Min BMI var på 26 før graviditeten.. Så den var også lidt for høj..

Anmeld

20. september 2011

Vivian87

Det er dejligt at høre at det i det mindste ikke er helt unormalt tror også det har noget at gøre med at jeg var forholdsvis aktiv før, men har fået så ondt i mit bækken at jeg knap kan bevæge mig ned af trappen nogle dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.