Hvilke vinterstøvler til dreng fra April 2010??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

An&Jo

Camillee skriver:

jeg kender ikke mærket naturino, så kan jeg desværre ikke svære på.
er men kunne være at jeg skulle prøve den til Elias hvis de har samme pasform, han han nemlig bredde fødder og det har bare været Ecco der er bedst (:

Jeg troede faktisk at naturino var smallere end ECCO, men det kunne jeg se igår at det varde ikke, og ekspedienten sagde også at det var nogenlunde det samme mellem alle 3 par støvler..

Prisforskellen er nu heller ikke så stor, så det er heller ikke det, det kommer an på herhjemme, jeg vil bare gerne vælge de rigtige støvler netop fordi vi er udemennesker og elsker at gå ture og være ude at lege..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

An&Jo

lærkes_mor skriver:

Jeg har stemt blankt.....

Og det har jeg da jeg ikke synes man bare kan stille det sådan op - hvilken er bedst? - agtig....

Fordi det afhænger RIGTIG meget af barnets fødder.

Hvilke sko passer lige DIT barns fødder bedst?

Sådan de hverken er for smalle, brede osv...

Jeg har faktisk haft vinterstøvler i alle 3 mærker til min datter på snart 4, og de har alle levet op til mine krav som bl.a. er at de er vandtætte, varme (uden at fødderne bliver våde), ikke for tunge osv.... Når de er små synes jeg også det er vigtigt at støvlerne ikke er alt for høje, sådan de er nemme at gå med...

Min dreng er også fra april 2010, og han har i år fået et par ecco vinterstøvler. Men det er fordi det er dem der passer ham :-)

Som jeg skrev længere oppe, så har han prøvet dem fra naturino, og ekspedienten sagde at der ikke var nogen nævneværdig forskel på de 3 par støvler, så det var mere for at få det par der holder bedst..

vi er rigtig meget ude, både når det regner, sneer, blæser osv, så det er jo vigtigt at skoene lever op til de danske vejr forhold..

Anmeld

21. september 2011

Sara.

An&Jo skriver:

Som jeg skrev længere oppe, så har han prøvet dem fra naturino, og ekspedienten sagde at der ikke var nogen nævneværdig forskel på de 3 par støvler, så det var mere for at få det par der holder bedst..

vi er rigtig meget ude, både når det regner, sneer, blæser osv, så det er jo vigtigt at skoene lever op til de danske vejr forhold..

Det havde jeg ikke lige læst :-)

Altså det par min datter havde i mærket skofus røg vidst nok ud da vinteren var omme... synes ikke de var noget at gemme på.

Og dem min søn har nu er min datters aflagte fra da hun var lille. De er ikke slidt skæve eller noget og stadig vandtætte, selvom hun har brugt dem en hel vinter.

Men tænker lidt at naturino og ecco svarer meget godt til hinanden (også hvad jeg hører fra andre forældre) og skofus har jeg så kun den ene erfaring med, og har ikke rigtig hørt om dem fra andre..

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

lærkes_mor skriver:

Det havde jeg ikke lige læst :-)

Altså det par min datter havde i mærket skofus røg vidst nok ud da vinteren var omme... synes ikke de var noget at gemme på.

Og dem min søn har nu er min datters aflagte fra da hun var lille. De er ikke slidt skæve eller noget og stadig vandtætte, selvom hun har brugt dem en hel vinter.

Men tænker lidt at naturino og ecco svarer meget godt til hinanden (også hvad jeg hører fra andre forældre) og skofus har jeg så kun den ene erfaring med, og har ikke rigtig hørt om dem fra andre..

må jeg spørge hvad det er for nogen du har haft held med at kunne bruge til sønnike også??

Jeg vil jo gerne have kvalitet, og hvis skofus bliver trælse allerede efter en sæson vil jeg nok være træt af at give så mange penge for dem, så kan jeg ligeså godt smide et par hundrede ekstra, og så få ECCO eller Naturino..

Jeg boede sammen med en kæreste i en lang periode, og hans søn var dengang 2 år, og ham købte vi nemlig naturino til, og vi var fuldt ud tilfredse, og havde min søn brugt den str i sko i år, havde jeg bedt min eks om at få dem, så jeg kunne bruge dem til min dreng i år, men det er en str 24 mener jeg, og min dreng er først lige kommet op i str 22

Anmeld

21. september 2011

Sara.

Det er et par ecco light vinterstøvler med gore tex membran (tror det hedder sådan)...

de er denne farve, fordi jeg i sin tid fandt dem på tilbud, der var bare ingen i pigefarver... men det var jo fint nok da vi alligevel fik en lillebror .-)

De er rigtig lette og super gode.

Lærke gik i en vuggestue der var ude hver dag og vi selv er også meget ude, så de er blevet brugt... men stadig gode nok til at Nor kan bruge dem også...

Anmeld

21. september 2011

Camillee

An&Jo skriver:

Jeg troede faktisk at naturino var smallere end ECCO, men det kunne jeg se igår at det varde ikke, og ekspedienten sagde også at det var nogenlunde det samme mellem alle 3 par støvler..

Prisforskellen er nu heller ikke så stor, så det er heller ikke det, det kommer an på herhjemme, jeg vil bare gerne vælge de rigtige støvler netop fordi vi er udemennesker og elsker at gå ture og være ude at lege..

men tak for tippet vi da lige prøve denm ihverfald, har lige googlet dem og de ser nu ellers lækre ud

Anmeld

21. september 2011

Sara.

Ps. sikke nogle små fine fødder din søn må ha :-) Nor bruger str 23....

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

lærkes_mor skriver:

Det er et par ecco light vinterstøvler med gore tex membran (tror det hedder sådan)...

de er denne farve, fordi jeg i sin tid fandt dem på tilbud, der var bare ingen i pigefarver... men det var jo fint nok da vi alligevel fik en lillebror .-)

De er rigtig lette og super gode.

Lærke gik i en vuggestue der var ude hver dag og vi selv er også meget ude, så de er blevet brugt... men stadig gode nok til at Nor kan bruge dem også...

ECCO er os virkelig lækre støvler.. og elsker deres light modeller, fordi de er en del lettere end mange andre støvler på markedet..

de er ellers fede i den der farve, ærgeligt man ikke kan få dem i år..

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

Camillee skriver:

men tak for tippet vi da lige prøve denm ihverfald, har lige googlet dem og de ser nu ellers lækre ud

det var så lidt da..

vi var ihvertfald rigtig glade for dem dengang, mit bonusbarn havde nogen med fåreuld indeni, og der var SÅ lækre at jeg ville ønske man kunne have fået dem i min størrelse..

Anmeld

21. september 2011

An&Jo

lærkes_mor skriver:

Ps. sikke nogle små fine fødder din søn må ha :-) Nor bruger str 23....

tak, ja han har ret små fødder.. men det har både faderen og jeg også..

til gengæld ser han ud til at blive mega høj hvor vi os begge er meget små..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.