lærkes_mor skriver:
Det havde jeg ikke lige læst :-)
Altså det par min datter havde i mærket skofus røg vidst nok ud da vinteren var omme... synes ikke de var noget at gemme på.
Og dem min søn har nu er min datters aflagte fra da hun var lille. De er ikke slidt skæve eller noget og stadig vandtætte, selvom hun har brugt dem en hel vinter.
Men tænker lidt at naturino og ecco svarer meget godt til hinanden (også hvad jeg hører fra andre forældre) og skofus har jeg så kun den ene erfaring med, og har ikke rigtig hørt om dem fra andre..
må jeg spørge hvad det er for nogen du har haft held med at kunne bruge til sønnike også??
Jeg vil jo gerne have kvalitet, og hvis skofus bliver trælse allerede efter en sæson vil jeg nok være træt af at give så mange penge for dem, så kan jeg ligeså godt smide et par hundrede ekstra, og så få ECCO eller Naturino..

Jeg boede sammen med en kæreste i en lang periode, og hans søn var dengang 2 år, og ham købte vi nemlig naturino til, og vi var fuldt ud tilfredse, og havde min søn brugt den str i sko i år, havde jeg bedt min eks om at få dem, så jeg kunne bruge dem til min dreng i år, men det er en str 24 mener jeg, og min dreng er først lige kommet op i str 22
Anmeld