Nf-Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Soleil

Så kom den længeventende dag, dagen hvor jeg skulle scannes. Jeg har bare været rigtig rigtig nervøs idet jeg opdagede et dødt foster sidst jeg blev scannet ved en nf. Men denne gang gik det bare SÅ godt Den dansede og spralede som bare pokker derinde...Smukt

Så nu ser jeg frem til den 8 november hvor jeg skal til md - scanning. Jeg blev sat en uge tilbage, men hvad gør det når milepælen ER nået, 12+2 doubletesten + scanningen viste et tal på godt 5600 som skulle være helt perfekt.

Et lille billede til jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Giraffen

Soleil skriver:

Så kom den længeventende dag, dagen hvor jeg skulle scannes. Jeg har bare været rigtig rigtig nervøs idet jeg opdagede et dødt foster sidst jeg blev scannet ved en nf. Men denne gang gik det bare SÅ godt Den dansede og spralede som bare pokker derinde...Smukt

Så nu ser jeg frem til den 8 november hvor jeg skal til md - scanning. Jeg blev sat en uge tilbage, men hvad gør det når milepælen ER nået, 12+2 doubletesten + scanningen viste et tal på godt 5600 som skulle være helt perfekt.

Et lille billede til jer

Så dejligt med scanningen  

og skønt med en rigtig akrobat ovenpå en hård NF sidst

Anmeld

20. september 2011

babymus77

Ihh hvor fin lille bebs;-)) tillykke med den fine scanning;-))

Anmeld

20. september 2011

banditten2011

Soleil skriver:

Et lille billede til jer

stort tillykke med den veloverståer nf scanning

Anmeld

20. september 2011

twinny

stort tillykke med en dejlig scanning...

Anmeld

20. september 2011

Soleil

Tusind tak allesammen

Anmeld

20. september 2011

Nessie

Tillykke med den veloverståede skanning

Det er et rigtig godt billede af den lille, I har fået

Anmeld

20. september 2011

Maalene

Århh, hvor fantastisk

STORT tillykke med den veloverståede NF - og sikke et fint billeder, h*n ligger rigtig og strækker benene

Anmeld

20. september 2011

Sujan

Soleil skriver:

Et lille billede til jer

Ih er bare så dejligt at se den lille for første gang...

jeg skal til MD d. 7 nov.

virker som om der er meget længe til:-)

hvornår har du så termin?

Anmeld

21. september 2011

Soleil

Maalene skriver:

Århh, hvor fantastisk

STORT tillykke med den veloverståede NF - og sikke et fint billeder, h*n ligger rigtig og strækker benene

ja h*n var en rigtig livlig en og jeg fik bare 3 perfekte billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.