udstikkere med plunger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. september 2011

Maja_4000

wickicatherina skriver:

Har sat priserne lavt, så det er ikke meget jeg kan slå af - men selvfølgelig kan vi finde ud af en lille handel hvis der er tale om mange ting.

Har kun en enkelt eller to af de forskellige ting på siden, så kan ikke garantere at der er noget i længere tid, jeg bestiller kun en lille smule ekstra med hjem når jeg selv køber nemlig - så har ikke sådan et stort lager med ting liggende

Det var jo derfor jeg gerne ville reservere noget (;
Eller kan du fortælle hvad det er du får hjem næste gang ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

wickicatherina

Maja_4000 skriver:

Det var jo derfor jeg gerne ville reservere noget (;
Eller kan du fortælle hvad det er du får hjem næste gang ?

puh har bestilt lidt forskelligt, nu skal jeg se om jeg kan huske det

En spartel, en rulle (sådan en "kagerulle" til fondant), et modellerings sæt (det gule), gerber udstikker, sådan en ribbon cutter embosser roller, lidt prægere, det er lige hvad jeg kan huske  ihhh hvor glæder jeg mig da til at se hvad der kommer, så har jeg snart en god grund til at lave kage igen....

Men altså vi kan gøre det på den måde at du kan bestille hvis der er noget af det jeg har du vil have, og bestiller du så mere af det der kommer så betaler jeg fragten på det ved næste ordrer.. ? 

Anmeld

28. september 2011

mulle7430

wickicatherina skriver:

Hejsa.

Jeg har lidt ekstra sæt af forskellige udstikkere til salg hvis nogen har interesse

Mvh Wicki

hej

har du mere tilbage  eller er det hele solgt ?

Anmeld

28. september 2011

wickicatherina

mulle7430 skriver:

hej

har du mere tilbage  eller er det hele solgt ?

Ja jeg har noget endnu, du kan se det på www.halmloftet.dk hvad jeg har lige pt.

Mvh Wicki

Anmeld

28. september 2011

mulle7430

wickicatherina skriver:

Ja jeg har noget endnu, du kan se det på www.halmloftet.dk hvad jeg har lige pt.

Mvh Wicki

ok det kigger jeg lige på  

Anmeld

28. september 2011

Malonde1985

Må jeg spørge hvor du køber det henne?? Altså webshop??

Anmeld

28. september 2011

wickicatherina

Ja det må du, men kan ikke give dig sådan et særligt godt svar desværre. Jeg søger rundt på enormt mange forskellige i England, Holland ect. alt efter hvad jeg leder efter. Så en egentlig web shop bruger jeg ikke, jeg tager det der hvor jeg kan se den bedste pris  Amazon.com har lidt forskelligt, så det kræver bare lidt god tid, så finder man nogle gange det man ikke vidste man manglede

Mvh Wicki

Anmeld

28. september 2011

Maja_4000

wickicatherina skriver:

puh har bestilt lidt forskelligt, nu skal jeg se om jeg kan huske det

En spartel, en rulle (sådan en "kagerulle" til fondant), et modellerings sæt (det gule), gerber udstikker, sådan en ribbon cutter embosser roller, lidt prægere, det er lige hvad jeg kan huske  ihhh hvor glæder jeg mig da til at se hvad der kommer, så har jeg snart en god grund til at lave kage igen....

Men altså vi kan gøre det på den måde at du kan bestille hvis der er noget af det jeg har du vil have, og bestiller du så mere af det der kommer så betaler jeg fragten på det ved næste ordrer.. ? 

Det var jo bare nemmere at sende det på en gang :b
Vil i hvert fald meget gerne købe sommerfugleudstikker , bladudstikker , udglatter og spartel :b

Anmeld

28. september 2011

Malonde1985

Ok tak for svar :-)

Jeg er mest på udkig efter bogstavsudstikkere - ved du hvor de er billigst henne??

Anmeld

28. september 2011

wickicatherina

Malonde1985 skriver:

Ok tak for svar :-)

Jeg er mest på udkig efter bogstavsudstikkere - ved du hvor de er billigst henne??

Nej dem jeg har, har jeg købt hos dinkage.dk

Så har ikke lige ledt efter sådanne nogle endnu, det bliver først når jeg selv skal have en anden slags bogstaver jeg starter jagten :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.