jeg har været ved fotograf :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. september 2011

TrineMine86

ja idag var jeg ved fotograf, da jeg har bestilt at få lavet månedsfoto af bettemanden når han bliver født, og derfor var der 2 stks gratis billeder af mors mave med i købet

billederne er taget af min tlf og er derfor ikke så gode i kvaliteten, de er taget idag, er 39+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

GitteC78

Sikke nogle fine billeder

Er det igennem en lokal eller landdækkende fotograf du har bestilt månedsbilleder hos?

Anmeld

20. september 2011

TrineMine86

GitteC78 skriver:

Sikke nogle fine billeder

Er det igennem en lokal eller landdækkende fotograf du har bestilt månedsbilleder hos?

det er hos en lokal fotograf, og det var virkelig en god oplevelse (har det ellers rigtig dårligt med at blive fotograferet af en fotograf og undgår det helst) så det var dejligt

Anmeld

20. september 2011

Frk-Lotusblomst

Ej hvor er de gode. Rigitg søde og så fedt et touch med det lyseblå silkebånd.

Anmeld

20. september 2011

TrineMine86

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej hvor er de gode. Rigitg søde og så fedt et touch med det lyseblå silkebånd.

ja det bånd ville jeg gerne have på  så nu håber vi på at det virkelig er en dreng der gemmer sig derinde 

Anmeld

20. september 2011

Frk-Lotusblomst

TrineMine86 skriver:

ja det bånd ville jeg gerne have på  så nu håber vi på at det virkelig er en dreng der gemmer sig derinde 

Ja det ville da være ærgerligt hvis det ikke var. hehe

Anmeld

20. september 2011

B&J

ej hvor er det bare nogle lækre billeder go så flot med bånd omkring det er jo også en kæmpe gave der venter der inde på mor og far

Anmeld

20. september 2011

Heidi lisborg

Du er så smuk trinepigen.. Det var fedt at opleve det sammen med dig, idag.. Glæder mig til det bliver min tur om 14 dage.. Og at du skal opleve det sammen med mig.. :-))

Anmeld

21. september 2011

TrineMine86

B&J skriver:

ej hvor er det bare nogle lækre billeder go så flot med bånd omkring det er jo også en kæmpe gave der venter der inde på mor og far

ja det er det nemlig  og mange tak, nu håber vi bare han snart kigger ud til os

Anmeld

21. september 2011

TrineMine86

Heidi lisborg skriver:

Du er så smuk trinepigen.. Det var fedt at opleve det sammen med dig, idag.. Glæder mig til det bliver min tur om 14 dage.. Og at du skal opleve det sammen med mig.. :-))

tak søde Heidi prut  ja jeg glæder mig også til at skal med dig om 14 dage, håber jeg kan komme med dig uden den her mave hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.