Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: Ihhh altså søde sikke en smuk mave du har fået dig en rigtigt lille fin baby hule... og hvor lyder det fantastisk med et blinkende hjerte åhh
Ihhh altså søde sikke en smuk mave du har fået dig en rigtigt lille fin baby hule...
og hvor lyder det fantastisk med et blinkende hjerte åhh
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Sikke en fin begyndende babyhule
Sikke en fin begyndende babyhule
tanja. skriver: Hej pigerSå gik endnu en uge, var til 1.lægeundersøgelse i går hvor jeg fik lavet vandrejounal ovsMin læge har som noget nyt fået en jordmoder tilknyttet klinikken så det var hende der ordnede det praktiske og så kom man ind tur ind til lægen bagefterJordmoderen tilbød at skanne mig, og sørme om ikke det sekund hun sattte skanneren på maven dukkede der et flot blinkende krølle hjerte op kan godt være det er barn nr 2 men man bliver da åbenbart lige solgt hver gangHar tabt mig lidt,så nu siger vægten +1 kgEt "lille" mavebillede af krøllens huleTanja.
Hej pigerSå gik endnu en uge, var til 1.lægeundersøgelse i går hvor jeg fik lavet vandrejounal ovsMin læge har som noget nyt fået en jordmoder tilknyttet klinikken så det var hende der ordnede det praktiske og så kom man ind tur ind til lægen bagefterJordmoderen tilbød at skanne mig, og sørme om ikke det sekund hun sattte skanneren på maven dukkede der et flot blinkende krølle hjerte op kan godt være det er barn nr 2 men man bliver da åbenbart lige solgt hver gangHar tabt mig lidt,så nu siger vægten +1 kgEt "lille" mavebillede af krøllens huleTanja.
Ih så fin
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ih så fin
tanja. skriver: Hmm.. tænkte på om jeg virkelig er SÅ stor?? er det ikke meget normalt 2. gang Har nemlig fået en del kommentar på facebook om der er 2
Hmm.. tænkte på om jeg virkelig er SÅ stor?? er det ikke meget normalt 2. gang Har nemlig fået en del kommentar på facebook om der er 2
Jeg synes din mave er fin (: synes ikke den er så stor den ligner min meget godt, er 7+5 også med mit andet barn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128