28+2 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Timmner

Så nåede vi uge 28, Lille mand sparker hele tiden når jeg skal til at sove.. men det er også dejligt synes jeg, fik en lille bror i torsdag og han er da bare sød. glæder mig til at det bliver min tur, maven er stadig rigtig rund   stadig ingen strækmærker.. hvilket jeg er rigtig glad for. bruger crem hver dag.. <3 og han vokser og vokser..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Sitrani

Timmner skriver:

Så nåede vi uge 28, Lille mand sparker hele tiden når jeg skal til at sove.. men det er også dejligt synes jeg, fik en lille bror i torsdag og han er da bare sød. glæder mig til at det bliver min tur, maven er stadig rigtig rund   stadig ingen strækmærker.. hvilket jeg er rigtig glad for. bruger crem hver dag.. <3 og han vokser og vokser..

Fin mave

Jeg fik desværre selv en hel del strækmærker.. Har maven fyldt fra navlen og ned.. Så du er heldig at du har undgået dem - indtil videre!

Anmeld

20. september 2011

banditten2011

Timmner skriver:

flot mave

hvor sidder det bar pænt på dig

Anmeld

20. september 2011

PernilleogDennis

Timmner skriver:

Fine fine mave. <3

Anmeld

20. september 2011

B&J

super flot mave

Anmeld

20. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Timmner skriver:

Årh, du er bare så smuk altså  

Bruger selv babyolie og/eller fed creme hver dag, og har heller ingen mærker endnu. Man har da lov at håbe hehe. 

Og tillykke med lillebror! Skønt 

Anmeld

22. september 2011

Timmner

STN skriver:

Fin mave

Jeg fik desværre selv en hel del strækmærker.. Har maven fyldt fra navlen og ned.. Så du er heldig at du har undgået dem - indtil videre!

Uuuuh ha da da, de er da ikke ret. Men det høre jo til når man er gravid  Ja håber på at de bliver væk ..

Anmeld

22. september 2011

Timmner

banditten2011 skriver:

flot mave

hvor sidder det bar pænt på dig

Mange tak skal du have  er også glad for min mave,  

Anmeld

22. september 2011

Timmner

PernilleogDennis skriver:

Fine fine mave. <3

Tak Tak.   er også såååå stolt af den

Anmeld

22. september 2011

Timmner

B&J skriver:

super flot mave

Super mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.