Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede vi uge 28, Lille mand sparker hele tiden når jeg skal til at sove.. men det er også dejligt synes jeg, fik en lille bror i torsdag og han er da bare sød. glæder mig til at det bliver min tur, maven er stadig rigtig rund stadig ingen strækmærker.. hvilket jeg er rigtig glad for. bruger crem hver dag.. <3 og han vokser og vokser..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Timmner skriver: Så nåede vi uge 28, Lille mand sparker hele tiden når jeg skal til at sove.. men det er også dejligt synes jeg, fik en lille bror i torsdag og han er da bare sød. glæder mig til at det bliver min tur, maven er stadig rigtig rund stadig ingen strækmærker.. hvilket jeg er rigtig glad for. bruger crem hver dag.. <3 og han vokser og vokser..
Fin mave
Jeg fik desværre selv en hel del strækmærker.. Har maven fyldt fra navlen og ned.. Så du er heldig at du har undgået dem - indtil videre!
flot mave
hvor sidder det bar pænt på dig
Fine fine mave. <3
super flot mave
Årh, du er bare så smuk altså
Bruger selv babyolie og/eller fed creme hver dag, og har heller ingen mærker endnu. Man har da lov at håbe hehe.
Og tillykke med lillebror! Skønt
STN skriver: Fin mave Jeg fik desværre selv en hel del strækmærker.. Har maven fyldt fra navlen og ned.. Så du er heldig at du har undgået dem - indtil videre!
Uuuuh ha da da, de er da ikke ret. Men det høre jo til når man er gravid Ja håber på at de bliver væk ..
banditten2011 skriver: flot mave hvor sidder det bar pænt på dig
Mange tak skal du have er også glad for min mave,
PernilleogDennis skriver: Fine fine mave. <3
Tak Tak. er også såååå stolt af den
B&J skriver: super flot mave
Super mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128