Spørgsmål ang. mens efter ma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. september 2011

Mom2012

Hej piger..

I sidste uge, fik jeg endelig min første menstruation efter min ma. Jeg blødte i 4 dage, 2 af dem rigtig meget.

Så gik der 5 dage uden noget og jeg troede det var overstået, men igår begynder jeg så at bløde frisk blod igen..Jeg følte mig lidt svimmel og meget træt.

I dag er der endnu ikke kommet noget, men jeg har det ikke særlig godt, føler jeg har feber.. (Det jo ikke sikkert det er derfor)

Men er der nogle som har prøvet det? Skal jeg evt. snakke med lægen, eller er det meget normalt, at det ikke er til at regne med?

God dag til alle! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Nessie

Efter min MA, belv det hele meget normalt med det samme.

Tror ikke det er så godt med feberen så kort tid efter, så prøv at ringe til lægen

Anmeld

20. september 2011

Blirnokaldrigfru

jeg har netop gennemgået ma, og fik at vide jeg skulle kontakte lægen med det samme, hvis jeg fik feber??

jeg har blødt fra onsdag til mandag - og har næsten intet mere.. Pas på dig selv!

Anmeld

20. september 2011

Mom2012

Nessie skriver:

Efter min MA, belv det hele meget normalt med det samme.

Tror ikke det er så godt med feberen så kort tid efter, så prøv at ringe til lægen

Det må jeg hellere gøre så! Men er i tvivl om jeg har feber, mit termometer virker ikke rigtig! Men ja nok bedst at få det tjekket!

Tak for dit svar! 

Anmeld

20. september 2011

Mom2012

Sofiiie skriver:

jeg har netop gennemgået ma, og fik at vide jeg skulle kontakte lægen med det samme, hvis jeg fik feber??

jeg har blødt fra onsdag til mandag - og har næsten intet mere.. Pas på dig selv!

Jeg fik udskrbning d. 17 aug. så jeg er bare i tvivl om det er noget som kan have med det at gøre eller om det er for længe siden.. 

Tak for dit svar det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.