Så fødte jeg også!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2011

MaybeBaby

Har lige skrevet en lidt længere beskrivelse under fødsel, men vil snart lige sove lidt, men mine septemberpiger skal ikke snydes! Fødte i går den dejligste dreng (og det er faktisk ikke bare noget jeg siger ) på 3850 gr og 54 cm. Det blev en lille Tristan fødslen gik jo sindsyge stærkt. Der tog omkring 2 timer med at åbne mig 10 cm og en lille time blev brugt på St presse, så da jeg endelig fik ham ud, var det far der græd, da jeg måtte bruge al min energi på at forstå, at det altså var min dreng, der lå lige der på mit bryst! Men lige pludselig, SÅ voldtuder jeg... Skal bare lige hjem og have alle følelserne på plads. Fb og billeder må vente til jeg kommer hjem, som forhåbentlig er i morgen formiddag, hvis han ikke udvikler gulsot, så kryds fingre for det ikke sker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Sifling

Åh hvor skønt, og dejligt navn! Tusind gange Tillykke med ham (F ) Og så sej som du er til at føde, mån han så ikke også er ret så sej en lille gut, der bare er klar til at tage hjem

Anmeld

20. september 2011

maryjane

KÆMPE tillykke!

Anmeld

20. september 2011

morpåthurø

Kæmpe stort tillykke med den lille dreng- er vild med navnet

Håber I har det godt og I snart kommer hjem.

Du må da gerne sende lidt ve-støv i min retning- er ved at være godt træt af vente på at det blir min tur til at føde

Anmeld

20. september 2011

***S***

Stort TILLYKKE med ham!!  Dejligt at hører fra dig, lyder jo til du havde en "nem lyn" fødsel??

Nyd ham og hinanden!

Glæder mig til FB og billeder af prinsen!

Anmeld

20. september 2011

SaNiNa

Hvor er jeg bare glad på dine vejne søde.

Har ikke lige overskud til at skrive så meget, men det gør jeg lige så snart jeg er frisk igen

Sanne (som er indlagt frem til fødsel og har fået 1000 nåle og hindeløsning idag)

Anmeld

20. september 2011

TrineMine86

ihh TILLYKKE søde Mette  hvor er du sej, og hvor er det fantastisk at i nu har prinsen i armene

Anmeld

20. september 2011

Ka+Ma=Be

TILLYKKE smukke! Hvor er det dejligt at du har haft sådan en turbofødsel - lyder til, at alt er gået som det skal!?

Glæder mig meget til FB og billeder.

Anmeld

20. september 2011

Maalene

Ihh sødeste - har godt nok skrevet i alle de andre tråde også, men du skal også have et STORT tillykke her

KÆMPE stort tillykke med lille Tristan (dejligt navn ) - og hold nu k*ft, hvor er du bare sej altså... Superføderen - det tør siges

Glæder mig helt vildt til at se billeder og læse FB af det lille vidunder - er sikker på han er helt igennem fantastisk

Krydser alt hvad jeg kan for, at I kan få lov til at komme hjem og han ikke udvikler gulsot

Endnu engang KÆMPE tillykke med guldet søde

Anmeld

21. september 2011

mamiolvi

MaybeBaby skriver:

Har lige skrevet en lidt længere beskrivelse under fødsel, men vil snart lige sove lidt, men mine septemberpiger skal ikke snydes! Fødte i går den dejligste dreng (og det er faktisk ikke bare noget jeg siger ) på 3850 gr og 54 cm. Det blev en lille Tristan fødslen gik jo sindsyge stærkt. Der tog omkring 2 timer med at åbne mig 10 cm og en lille time blev brugt på St presse, så da jeg endelig fik ham ud, var det far der græd, da jeg måtte bruge al min energi på at forstå, at det altså var min dreng, der lå lige der på mit bryst! Men lige pludselig, SÅ voldtuder jeg... Skal bare lige hjem og have alle følelserne på plads. Fb og billeder må vente til jeg kommer hjem, som forhåbentlig er i morgen formiddag, hvis han ikke udvikler gulsot, så kryds fingre for det ikke sker!

tillykke tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.